Hvad står Jeres menu på idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Mira0911

Idag skal jeg for første gang i mit liv prøve at lave rødbedesuppe af flere forskellige rodbrugter... Jeg er noget spændt... Iiiiih.... Kan ikke komme i gang før resten af familien er hjemme... 

Jeg regner nu med at bage en omgang grov flutes til... Mmm...   Så lige en klat fedt fattigt creme fraiche oven... Sidder og bliver lækker sulten...  Er nu spændt på hvad Julie siger til det suppe... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Clisolka

Mums dét lyder lækkert  Her står menuen på boller i karry 

Anmeld

18. januar 2012

Jakob'sMor

Mira0911 skriver:

Idag skal jeg for første gang i mit liv prøve at lave rødbedesuppe af flere forskellige rodbrugter... Jeg er noget spændt... Iiiiih.... Kan ikke komme i gang før resten af familien er hjemme... 

Jeg regner nu med at bage en omgang grov flutes til... Mmm...   Så lige en klat fedt fattigt creme fraiche oven... Sidder og bliver lækker sulten...  Er nu spændt på hvad Julie siger til det suppe... 

Vi skal have kylling tortillas mums mums dit lyder ret lækkert

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Mums dét lyder lækkert  Her står menuen på boller i karry 

Uh boller i karry er virkelig også lækkert... 

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

Jakob'sMor skriver:

Vi skal have kylling tortillas mums mums dit lyder ret lækkert

Mmm.... Jeg glæder mig godt nok også til at få det... 

Anmeld

18. januar 2012

hende-nanna

Ja, i dag skal jeg lave mad, så menuen står på:

Spaghetti med kødsovs

Opfindsomt 

Anmeld

18. januar 2012

Ploffer

Mira0911 skriver:

Uhhh det lyder godt nok lækkert 

Herhjemme aner jeg ikke hvad vi skal have... Jeg sidder i sofaen med en mulig blindtarmsbetændelse 

Så jeg går ud fra at manden tænker på noget aftensmad ellers må det jo nok blive take away 

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

nannafrederiksen skriver:

Ja, i dag skal jeg lave mad, så menuen står på:

Spaghetti med kødsovs

Opfindsomt 

Det er nu også meget godt.. 

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

Ploffer skriver:

Uhhh det lyder godt nok lækkert 

Herhjemme aner jeg ikke hvad vi skal have... Jeg sidder i sofaen med en mulig blindtarmsbetændelse 

Så jeg går ud fra at manden tænker på noget aftensmad ellers må det jo nok blive take away 

Ja ikk... 

Ej hvor noget øv bøv... God bedring til dig... 

Anmeld

18. januar 2012

Ploffer

Mira0911 skriver:

Ja ikk... 

Ej hvor noget øv bøv... God bedring til dig... 

Tak tak 

Har dog allerede bestemt mig for at det ikke ! er blindtarmen  Magter ikke mere sygdom og da slet ikke en operation 

Hvis suppen bliver lækker må du lige smide en opskrift  Det lyder altså mega godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.