Costa del sol i Spanien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

SussieThyssen

Na-Wi skriver:

Der rejser vi ned i slutningen af maj sammen med et vennepar.. Vi er 4 voksne og 2 børn på 2 og 3 år.

Er der nogen der har været der som kan fortælle mig lidt om hvordan det er dernede ? Jeg ved intet, og syntes det er svært at google ..

Jeg tænker på om det er dyrt dernede også med hensyn til spisesteder, hvordan vejret er, hvilke ting der er gode at se og opleve osv

Jeg har været der 2 gange, men det er mange år siden

Men ikke detsto mindre så er der dejligt dernede.
Der er en del flotte seværdigheder, og jeg kan især anbefale hovedbyen Granada, som går helt tilbage til Maurernes tid. Der er mange spændende steder at gå på opdagelse, hvis man altså er til det historisk/kulturelle.

Priserne kan jeg desværre ikke sige så meget om, da de sikkert har ændret sig meget siden dengang jeg var der, men det er vist stadigt noget billigere end her i DK, især hvis man opsøger de mindre turistprægede områder.

Det kan rigtigt godt betale sig at leje en bil dernede og selv bevæge sig rund og på forhånd planlægge steder man gerne vil se.

Spanierne som sådan er venlige og imødekommende og med god humor, og heldigvis taler langt de fleste engelsk i vore dage, især hvis man fortæller man er fra Danmark.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Na-Wi

1000 tak for alle jeres tips, ideer og oplevelser .. Jeg har besluttet mg for at vi tager en dag af gangen og ser hvad vi får ud af det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.