Costa del sol i Spanien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Na-Wi

Der rejser vi ned i slutningen af maj sammen med et vennepar.. Vi er 4 voksne og 2 børn på 2 og 3 år.

Er der nogen der har været der som kan fortælle mig lidt om hvordan det er dernede ? Jeg ved intet, og syntes det er svært at google ..

Jeg tænker på om det er dyrt dernede også med hensyn til spisesteder, hvordan vejret er, hvilke ting der er gode at se og opleve osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

bøgelund

Na-Wi skriver:

Der rejser vi ned i slutningen af maj sammen med et vennepar.. Vi er 4 voksne og 2 børn på 2 og 3 år.

Er der nogen der har været der som kan fortælle mig lidt om hvordan det er dernede ? Jeg ved intet, og syntes det er svært at google ..

Jeg tænker på om det er dyrt dernede også med hensyn til spisesteder, hvordan vejret er, hvilke ting der er gode at se og opleve osv

har ikke lige været i Costa Del Sol, men i nærheden af.. ved ikke om maden er dyrere der, end hvor vi var.. da det var en mindre by.. men mindes det var lidt billigere end herhjemme.. vi var der altid om sommeren, og der var det PISSE varmt.. 

lækkert sted.. 

Anmeld

18. januar 2012

Na-Wi

bøgelund skriver:

har ikke lige været i Costa Del Sol, men i nærheden af.. ved ikke om maden er dyrere der, end hvor vi var.. da det var en mindre by.. men mindes det var lidt billigere end herhjemme.. vi var der altid om sommeren, og der var det PISSE varmt.. 

lækkert sted.. 

Dejligt at høre .. Vi er blevet inviteret derned og det siger man jo ikke nej til, så derfor kunne jeg godt tænke mig lidt info på det vi har sagt ja til ..

Anmeld

18. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har været der Kan ikke lige huske hvad hotellet hed - men ved ikke om det er dyrt at spise ude , for vi havde all-inclusive Synes det var lidt besværligt, hvis man gerne ville se byliv - idet det ligger i bjergene eller sådan noget? Man skal hvert fald med en elevator op, for at komme til by.. Vi skulle desuden også gå ret langt, bare for at nå til elevatoren.. Men der var en dejlig varme, og vi fik slappet godt af

Anmeld

18. januar 2012

Na-Wi

Frk P. skriver:

Jeg har været der Kan ikke lige huske hvad hotellet hed - men ved ikke om det er dyrt at spise ude , for vi havde all-inclusive Synes det var lidt besværligt, hvis man gerne ville se byliv - idet det ligger i bjergene eller sådan noget? Man skal hvert fald med en elevator op, for at komme til by.. Vi skulle desuden også gå ret langt, bare for at nå til elevatoren.. Men der var en dejlig varme, og vi fik slappet godt af

Hvad med strand og sådan noget, er der noget af det?

Anmeld

18. januar 2012

Dot D

Nu er det ved at være mange år siden, jeg har været der, men dengang var der et stort tivoli - Tivoli World, og et ret stort badeland, så hvis de stadigt er der, kan det kun anbefales

Go´ rejse

Anmeld

18. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Na-Wi skriver:

Hvad med strand og sådan noget, er der noget af det?

Jeg selv er ikke så meget for strand, og da vi var der tog vi på stranden en dag, men det blæste med sand henover os - og på lettere brændt hud er det ret ubehageligt :/ Mindes også at det var lidt noget mørkt grov sand? Uhh, det ikke for gode info jeg kommer med? Vi havde en dejlig ferie der, men vi har rejst maaaange gange, så vi ved jo hvad vi vil ha og ikke ha, og det er jo forskelligt fra person til person

Anmeld

18. januar 2012

Father

Det er altid en god idè at alliere sig med en Politikens Turen går til Sydspanien. Den koster maks. 200 kr.

Vedr. temperaturer, kan man finde info om gennemsnitstemperaturer rundt omkring i verdenen på dmi.dk

God tur.

Anmeld

18. januar 2012

hende-nanna

Na-Wi skriver:

Vi var dernede for snart to år siden, med to børn på dengang 6 og 4 år. Vi boede uden all inclusive, men mindes ikke at det var så dyrt at være ude at spise - i hvert fald billigere end i Danmark. 

Mht. varmen, så kan du nemt holde til at være i solen et stykke tid (og det samme kunne de børn vi havde med). Der var ikke for varmt, på trods af at vi var der i højsæsonen 

Anmeld

18. januar 2012

Muffinmus

vi var der på forældretur 4 dage for snart 2 år siden...det var en dejlig tur til malaga, men ja, costa del sol er turistet i stor stil...

Vejret var dejligt da vi var der slut april start maj....vel 25 grader tror jeg.

Costa del sol er stort, så turismen og ting af se afhænger jo af hvor du skal hen, men google det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.