Prøver igen, andre der tit er syge? el. oplever svækket immu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Sildefisk

Höör skriver:

Jeg tænker ikke så meget andet end dine tal måske er skæve men det undersøger lægerne når de er igang med at undersøge dig

ah ok, tror du har helt ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Sildefisk

An&Jo skriver:

Jeg har enormt dårligt immunforsvar, og der skal ikke noget til før jeg bliver syg, det eneste jeg kan gøre er at spise mine vitaminer, men det hjælper ikke altid..

jeg er tit småsyg, ja faktisk hele tiden, men rigtig syg bliver jeg sjældent.. til gengæld rammer det os med tredobbelt styrke når jeg endelig bliver rigtig syg, og så tager det rigtig lang tid at komme over..

lægen kan ikke gøre noget for mig, det skal bygge sig selv op igen med tiden, og jeg er selv skyld i at det er dårligt..

Det der lyder jo bekendt men hvordan er du selv skyld i det? (jeg er en idiot til at tage vitaminer, er det det du mener?)

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

myr81 skriver:

Det der lyder jo bekendt men hvordan er du selv skyld i det? (jeg er en idiot til at tage vitaminer, er det det du mener?)

Nej jeg har ødelagt min krop ved en spiseforstyrrelse, og det kommer til at tage mange år før min krop er normal igen..

Jeg kender alt til turen fra at være almindelig med vægt, undervægtig og overvægtig, og det ødelægger desværre meget mere end det gavner.. det bøder jeg jo så for idag..

Heldigvis har jeg aldrig været direkte alvorlig syg, og jeg venter os barn nummer to nu, men mit underliv lever sit eget liv, og det gør resten af min krop også..

Jeg spiser mine vitaminer nu osv, men burde have behandlet min krop bedre da jeg var yngre..

Anmeld

18. januar 2012

Sildefisk

An&Jo skriver:

Nej jeg har ødelagt min krop ved en spiseforstyrrelse, og det kommer til at tage mange år før min krop er normal igen..

Jeg kender alt til turen fra at være almindelig med vægt, undervægtig og overvægtig, og det ødelægger desværre meget mere end det gavner.. det bøder jeg jo så for idag..

Heldigvis har jeg aldrig været direkte alvorlig syg, og jeg venter os barn nummer to nu, men mit underliv lever sit eget liv, og det gør resten af min krop også..

Jeg spiser mine vitaminer nu osv, men burde have behandlet min krop bedre da jeg var yngre..

hmm så det at man har haft spiseforstyrrelse af den ene eller anden slags kan godt påvirke immunforsvaret ?

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

myr81 skriver:

hmm så det at man har haft spiseforstyrrelse af den ene eller anden slags kan godt påvirke immunforsvaret ?

Det er ihvertfald det min læge giver skylden..

Så det går jeg udfra at det kan.. du ødelægger jo kroppens systemer ved det..

Anmeld

18. januar 2012

Sildefisk

An&Jo skriver:

Det er ihvertfald det min læge giver skylden..

Så det går jeg udfra at det kan.. du ødelægger jo kroppens systemer ved det..

Jamen det gav da lige stof til eftertanke, tak

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

myr81 skriver:

Jamen det gav da lige stof til eftertanke, tak

Så lidt..

det eneste jeg kan gøre er at spise mine vitaminer, og håber på at det retter sig selv igen..

Anmeld

18. januar 2012

Sildefisk

An&Jo skriver:

Så lidt..

det eneste jeg kan gøre er at spise mine vitaminer, og håber på at det retter sig selv igen..

ja jeg må da vist også se at huske mine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.