Prøver igen, andre der tit er syge? el. oplever svækket immu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Sildefisk

- nforsvar, især ved menstutration?

Jeg er syg ca hver måned (ondt i halsen, forkølelse) tror måske det er lidt hormonelt betinget?

Hvad tager I for at styrke jeres immunforsvar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Carl-Emil's mor

myr81 skriver:

Jeg er syg ca hver måned (ondt i halsen, forkølelse) tror måske det er lidt hormonelt betinget?

Har du snakket med din læge?

Anmeld

18. januar 2012

Sildefisk

Höör skriver:

Har du snakket med din læge?

Ja er pt ved at blive udredt for celleforandringer, igen udover det står jeg til fjernelse af mandlerne, men da jeg ikke har haft decideret streptokok på det sidste, tænker jeg at jeg måske selv kan gøre noget for at styrke kroppen.

hvad tænker du?

Anmeld

18. januar 2012

Sildefisk

hmm... bliver da lidt nervøs ved tanken om at jeg ser ud til at være den eneste????????? 

Anmeld

18. januar 2012

DKTiha

myr81 skriver:

Jeg er ramt af forkølelse og ondt i halsen dagen før min mens og sådn har det nærmest altid været for mig .. Og det er altid præcis dagen før jeg skal have mit lort.. Men har aldrig tænkt over at der måske kunne være noget galt??

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Jeg har enormt dårligt immunforsvar, og der skal ikke noget til før jeg bliver syg, det eneste jeg kan gøre er at spise mine vitaminer, men det hjælper ikke altid..

jeg er tit småsyg, ja faktisk hele tiden, men rigtig syg bliver jeg sjældent.. til gengæld rammer det os med tredobbelt styrke når jeg endelig bliver rigtig syg, og så tager det rigtig lang tid at komme over..

lægen kan ikke gøre noget for mig, det skal bygge sig selv op igen med tiden, og jeg er selv skyld i at det er dårligt..

Anmeld

18. januar 2012

Carl-Emil's mor

myr81 skriver:

Ja er pt ved at blive udredt for celleforandringer, igen udover det står jeg til fjernelse af mandlerne, men da jeg ikke har haft decideret streptokok på det sidste, tænker jeg at jeg måske selv kan gøre noget for at styrke kroppen.

hvad tænker du?

Jeg tænker ikke så meget andet end dine tal måske er skæve men det undersøger lægerne når de er igang med at undersøge dig

Anmeld

18. januar 2012

Frk Mig

jeg får tit symptomerne på at blive syg .. så når der er gået 1 dags tid er det manden der ligger sig syg ..  så jeg bliver aldrig sådan rigtig syg .. men jeg kan have en dags tid hvor jeg har det skidt men så er det også det .. 

Anmeld

18. januar 2012

Sildefisk

onsket-om-bebss skriver:

Jeg er ramt af forkølelse og ondt i halsen dagen før min mens og sådn har det nærmest altid været for mig .. Og det er altid præcis dagen før jeg skal have mit lort.. Men har aldrig tænkt over at der måske kunne være noget galt??

Det er det samme her, tror ikke det behøver være andet der er galt, end at vi "bare" er mere udsatte når vi har vores lort  

Anmeld

18. januar 2012

Sildefisk

Frk Mig skriver:

jeg får tit symptomerne på at blive syg .. så når der er gået 1 dags tid er det manden der ligger sig syg ..  så jeg bliver aldrig sådan rigtig syg .. men jeg kan have en dags tid hvor jeg har det skidt men så er det også det .. 

det kender jeg godt, det der med at det ligessom ikke bliver til mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.