Her kører den som den har kørt siden han startede fast i dagpleje, for 8 mdrs tid siden.. eller sårn ..
Kl 06.00 op, drengen kan strække den til 06.15 og så bliver han vækket (Sker så sjældent jeg ikke kan huske sidste gang vi sov til længere end 06) han kommer op og får øjne, som regel på knæet af en af os mens den anden laver kaffe og havregrød. Han bliver skiftet når han er vågnet ordentligt op, får vasket hovede og skiftet ble. Så spiser vi alle 3 morgenmad og de to leger mens jeg får gjort mig færdig (pigeting du ved)
07.20 er det ud af døren. Drengen skal være afleveret senest kl 07.45 i dagplejen.
Dagplejen går kl 8 de dage de skal noget.
09 - formiddagssnack
11 - frokost
12 - middagslur
De bliver vækket 14.45 hvis de ikke selv er stået op.
Vi henter ham et sted mellem 15.00 og 15.30. Vi skal måske handle og skal vi det er vi først hjemme 16.00-16.30 (alt efter hvor sløve pader der er i Verden på dén dag)
Een af os laver aftensmad og den anden leger med drengen. Dage hvor en af os arbejder, går drengen nedenunder til mormor.
18.00 spiser vi
18.30 færdig med mad, den ene rydder op og den anden leger med drengen.
19 - drengen i bad, alt efter hvor træt han er kan det godt tage en halv times tid.
ca 19.30 hyggetid i sofaen alle 3, vi ser et eller andet på animal planet eller andet der er egnet til hans sind.
Senest kl 20 bliver han puttet. Nogen dage er han allerede i seng kl 19, andre dage først kl 20.
I weekenderne kører det nogenlunde som i hverdagene, der er bare mere tid og mere plads til nøgentid efter badet og slå kolbøtter i mors og fars seng..
Anmeld