Hvordan ser jeres dag ud med 10 mdr. - 1 årig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Den lykkelige

Altså hvornår står i op, hvornår spiser i?? Osv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

bøgelund

Den lykkelige skriver:

Anna startede i dagpleje 2 januar, og blev 1 år d. 7. Januar.

Inden hun startede stod vi op ved 10 tiden. SÅ fik hun morgenmad, og vi legede hjemme. 

Kl. 12 fik hun rugbrød, og kom så ud og sove. så sov hun 2-3 timer. 

når hun kom op, fik hun frugt / youghurt eller hvad vi nu har.. 

og så går vi på legepladsen, går ned og handler, leger med nogle legekammerater eller tager i zoo.. 

kl 17.30 spiser vi aftensmad. 

så kommer hun i bad, og vi leger.. hygger med far når han er hjemme. 

kl 20.00 kommer hun i seng..  

Nu når hun er i dagpleje, møder hun kl. 9 indtil jeg starter på arbejde. og er der til kl 15, når hun er vågnet.. 

og så kører eftermiddagen som før.. afhængig af, hvor træt hun er..  

Anmeld

18. januar 2012

Den lykkelige

bøgelund skriver:

Anna startede i dagpleje 2 januar, og blev 1 år d. 7. Januar.

Inden hun startede stod vi op ved 10 tiden. SÅ fik hun morgenmad, og vi legede hjemme. 

Kl. 12 fik hun rugbrød, og kom så ud og sove. så sov hun 2-3 timer. 

når hun kom op, fik hun frugt / youghurt eller hvad vi nu har.. 

og så går vi på legepladsen, går ned og handler, leger med nogle legekammerater eller tager i zoo.. 

kl 17.30 spiser vi aftensmad. 

så kommer hun i bad, og vi leger.. hygger med far når han er hjemme. 

kl 20.00 kommer hun i seng..  

Nu når hun er i dagpleje, møder hun kl. 9 indtil jeg starter på arbejde. og er der til kl 15, når hun er vågnet.. 

og så kører eftermiddagen som før.. afhængig af, hvor træt hun er..  

Ok tusind tak..
Men hvordan sover hun så nu og i dagplejen??
For i min datters dagpleje skal hun have sovet en lille times lur fra 8-9 ca også bliver hun lagt kl 12 igen.. men så er jeg nødt til at vække hende kl 6 for hun kan være træt nok til det jo?

Anmeld

18. januar 2012

Mimbi

Den lykkelige skriver:

Við står op kl.6.30 Aleksandur få morgenmad

kl.7.45 bliver han afleveret i dagplejen

bliver lagt ud at sove ca.9-9.30 og sover i 2 timer ca.

han fær rugbrød når hann vågner og så bliver det leget til han skal ud at sove igen ca kl.13 og så sover han til kl.14.30-15 så får han jogurt ella hvat nu en dagplejemoder byder ham

Jeg hener ham kl.16 så henter vi storebror og far og så skal tager vi hjem at lave aftensmad til kl.18 ca.

og kl.20 kommer han i seng, men skal lige sige hann hveraften kommer han op igen eftier ½-1 time :/ so legger han sig igen når vi går iseng....

knus

Anmeld

18. januar 2012

Den lykkelige

Mimbi skriver:

Við står op kl.6.30 Aleksandur få morgenmad

kl.7.45 bliver han afleveret i dagplejen

bliver lagt ud at sove ca.9-9.30 og sover i 2 timer ca.

han fær rugbrød når hann vågner og så bliver det leget til han skal ud at sove igen ca kl.13 og så sover han til kl.14.30-15 så får han jogurt ella hvat nu en dagplejemoder byder ham

Jeg hener ham kl.16 så henter vi storebror og far og så skal tager vi hjem at lave aftensmad til kl.18 ca.

og kl.20 kommer han i seng, men skal lige sige hann hveraften kommer han op igen eftier ½-1 time :/ so legger han sig igen når vi går iseng....

knus

Ok men hvad så de er på tur??
For min skal have sovet sin første lur kl 9.. der tager de ud inden frokost jo.. men synes det svært.. for hun er jo lige vågnet der..  så jeg er begyndt at vække hende kl 5.30 for at hun kan blive træt til kl 8 så hun kan komme med ud på tur kl 9..

Anmeld

18. januar 2012

bøgelund

Den lykkelige skriver:

Ok tusind tak..
Men hvordan sover hun så nu og i dagplejen??
For i min datters dagpleje skal hun have sovet en lille times lur fra 8-9 ca også bliver hun lagt kl 12 igen.. men så er jeg nødt til at vække hende kl 6 for hun kan være træt nok til det jo?

det kommer jo an på hvad tid du afleverer hende? 

altså når jeg starter job, skal Anna allerede derop halv 7, og kommer derfor tidligt op, og så sover hun til formiddag.

men hvis jeg har fri, og hun af en eller anden årsag skal afsted, og kommer derop kl 8-9 stykker, er der ingen grund til at hun kommer ud.. 

hvem har bestemt at hun skal sove fra 8-9? 

Anmeld

18. januar 2012

katrine26

jamen min søn er 14 mdr.

Vi vågner mellerm 5.30-6.30

Så spiser vi morgenmad

Jeg går i bad vis han er i godt humør..

Vi enten cykler eller tager barnevognen også aflever jeg ham mellem 8-8.30

Henter igen mellem kl. 15-16

Få lige en hapser når vi kommer hjem.

Spiser aftensmad mellem kl.17.30-18.00

Leger, putter i bad hveranden dag.

Bliver lagt mellem kl. 19-19.30

også sover han omkring 19.30-20.00

Anmeld

18. januar 2012

Valle81

Her er ARthur 9 mdr:0)

Vi står alle fire ( mor, Asta 8 år, Anton 22 mdr og Arthur 9 mdr - far er taget på arbejde) op kl 0630.

Så hygger vi får tøj på osv. Kl 0700 spiser vi morgenmad og kl 0740 kører vi hjemmefra. Asta skal i skole og Anton i dp. Kl 0830 er vi hjemme. Så sover Arthur formiddagslur, han sover alt fra 1 time til 2 1/2 - når han står op får han rugbrød. Kl 1300 sover han igen og sover gerne 1 1/2 til 2 timer. Når han står op spiser han et lilel måltid mad. Så henter vi de store og når vi kommer hjem er de store sultne og så spiser vi frugt, knækbrød og sådan.

Kl 1715-1730 spiser vi aftensmad og kl 1900 sover Arthur til natten og sover uden at vågne:;0)

Anmeld

18. januar 2012

Mimbi

Den lykkelige skriver:

Ok men hvad så de er på tur??
For min skal have sovet sin første lur kl 9.. der tager de ud inden frokost jo.. men synes det svært.. for hun er jo lige vågnet der..  så jeg er begyndt at vække hende kl 5.30 for at hun kan blive træt til kl 8 så hun kan komme med ud på tur kl 9..

De er ikki så ofte på tur

Vores dagplejer siger at hun retter sig efter hvordan/hvad børnene vil/harbrug for  så hvis de er trætte så kommer de ud at sove og hvis de er sultne så får de mad

Er utrolig glad for min dagplejer

På vejen hvor min dagplejer bor, er der 2 andre der også er dagplejere så de plejer at mødes flere gange om ugen

Anmeld

18. januar 2012

modesty

Hvorfor SKAL hun sove på det tidspunkt? Hvis hun, som du siger, alligevel vågner deromkring normalt, så er der vel ikke behov for at rykke hendes nat/morgenrytme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.