lounika skriver:
tak for det svar... jeg er også mest på hjælå hjemme så jeg stadi er sammen med min søn så meget jeg kan ... men nogle har sagt mig det bedst for min søn a være sammen med ander børn måske også ville sove bædre men jeg ved det ikke...
han skulle jo have været hjemme ved mig 3 mdr i nu a lige vel...
og ja man kan få tilskud til det har læst om det skal godkendes af komunen også kan man få op til5000 kr i støtte dag skal man selv minst betale 25% af løn selv...
Hvis du synes han skal have muligheden for at være sammen med andre børn, kunne du jo undersøge om der ikke er legestuer der hvor du bor, så kunne den unge pige jo tage ham med derned en gang i mellem, og du kunne få et tiltrængt pusterum

Eller du kan undersøge om jeres kirke eller bibliotek ikke afholder noget for små børn.
Men hvis du skal have dit barn tidligere i DP koster det jo også, så det er vel nogenlunde det samme - håber i hvert fald for dig at du finder en god løsning, det er ikke sjovt at have så mange smerter! Og vi kvinder bliver jo desværre ikke udstyret med superkræfter den dag vi bliver mor
Anmeld