hej piger jeg har brugt for at vide hvad i menere og hvad i ville gøre..
jeg har en søn på 6,5 mdr og han er fantastisk..
jeg har desvære bare en skalde i mine højer skulder fra en ulykke og har derfor kun løftet ham på den anden altid og har nu fået en tennis albuge der avvv det gør ondt..
og min højer hofte er tit så slem jeg ikke kan gå så godt..
faktisk jeg er lidt af et skravl....
min søn vil ikke sove om natten så jeg har ikke sovet i 6 mdr tror jeg.. far hjælper lidt efterhånden men ikke så meget jeg ønsker det og han bliver bare supr på sønen om natten når han bliver ved en gang eller to i timem med at være ked .. har tjækket ørne..mm
om 3 uger rejser far på skiferie en uge og jeg står alene med søn.
det skræmmer mig lidt for som det er nogle afterne nu kan jeg intet overhovet så far må taget alt der for jeg har så ondt..
jeg har tænke på hvis jeg selv skal kunne få det godt igen slaæ jeg nok have lidt hjælp selv om det piner mig..
ville i starter i dagpleje 3 mdr før tid eller få en ung pige i huste hus på 200 kwm hvor der jo også er en del at lave..
vi er ikke sådan nogle hvor alllt skal være rent og fint altid men der jo altid en masse vær dag der skal gøres og jeg har ikke overskud til noget nogle dage..
jeg føler mig som en dorlig mor ved at tænke at få min søn passet og jeg bare er hjemme og hvorfor magter jeg det ikke selv.. snøft..
sory i lige fik en masse brok fra min værdag men ved snart ikke hvad jeg skal gøre .. jeg skal starte på job igen d 1 maj men er bange for det kan jeg ikke da vi går og står og løfter hele dagen altid .. jeg elsker mit job..og ved bestemt ikke hvad jeg skal hvis jeg ikke skal være der..

Anmeld