mad til dåb, kokken og jomfruen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

ESV

channie-g skriver:

jaa så er det ved at være tid til vi skal holde dåb og vi har snakket om mad fra kokken og jomfruen, men ville lige høre hvad er jeres erfaringer med dette catering firma....???

Jeg har kun hørt dårligt om det så da vi skulle holde navngivningsfest for den lille bestilte vi fra dem der hedder Jysk diner og dem kan jeg klart anbefale. Vi var så glade for maden så vi bestilte derfra igen da vi skulle hole 2 gange 30 års fødselsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Timse

Fik derfra til noget dåb/bryllup sidste år og kan bestemt ikke anbefale...

Der var ikke nok og kvaliteten var bestemt ikke god så

Anmeld

18. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Munder skriver:

Ærligt?

Jeg har aldrig selv bestilt med derfra, men de gange vi har fået noget der fra har det været pænt trist.

Synes absolut ikke det er pengene værd!

Jeg har den samme erfaring og ville aldrig bruge penge på mad derfra.

Anmeld

18. januar 2012

serinasmor

hejsa

Jeg bor i Nordjylland og vi fik mad fra Kokken&Jomfruen til serinas dåb... Det var helt fint .. Der var rigeligt med mad (dobbelt så meget som vi kunne spise og havde endda ikke bestilt til børnene (der var 3- og serina - men hun fik kun flaske der) ... maden var i fin kvalitet og der manglede ikke noget

Anmeld

18. januar 2012

Thalia

Jeg har kun en gang deltaget i en fest hvor maden var fra kokken og jomfruen og da var det ærligt talt ret elendigt.

Altså vi fik hvad vi havde bestilt, men det smagte ikke videre fantastisk, der var ikke ret meget af noget som helst, og det var generelt ikke noget jeg ville betale for en anden gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.