mad til dåb, kokken og jomfruen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

mth1987

Jeg har kun hørt dårligt om dem og det har været gennem de sidste mange år. Så jeg ville aldrig bruge dem selvom de er billige. Så vil jeg sgu hellere selv stå og lave al maden, hvis det fordi der ikk er budget til et ordentlig catering firma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Krussedulle

channie-g skriver:

ej øvv det da ikke så super fedt...:-(

hvor i landet var det i fik fra ??

Har aldrig brugt dem selv.. Men syntes at have hørt at det var generelt at de blev kritiseret! ,., men det er kun hvad jeg har læst/hørt

Anmeld

17. januar 2012

Mor til Majbørn

Min far og hans kone brugte dem engang til noget festværk - det var godt nok heller ikke spændende - og de løb ret hurtigt tør for mad (og det var altså ikke fordi folk spiste mere end de normalt gør ved en buffet) - så hvis I skal bruge dem, vil jeg anbefale at I supplerer med ekstra brød/pastasalat/dressinger og så'en lidt...

Det er ikke noget værre end en trist og tom buffet....

Personligt ville jeg lave en masse tærter og salat og servere dem.... De kan laves dagen før, serveres kolde og i et utal af variationer.

Anmeld

17. januar 2012

Laura.

jaa så er det ved at være tid til vi skal holde dåb og vi har snakket om mad fra kokken og jomfruen, men ville lige høre hvad er jeres erfaringer med dette catering firma....???

Jeg har ikke selv bestilt mad fra dem, da jeg kun har hørt dårligt om det.. så ingen anmeldelse herfra...

Anmeld

18. januar 2012

Victoriasmor88

Vi havde bestilt mad fra dem til Victorias dåb, og det var ok mad, men der var godt nok ikke meget af det, ingen af mine gæster spiser overdrevet meget, og alligevel stod vi og manglede 

Vi har også bestilt andre gange til min studie, og mine svigerforældre har engang bestilt tli en fest, og det var SÅ dårligt !! Tror ikke det kan siges mere enkelt end at en gang imellem er man heldig og andre gange ikke...

Anmeld

18. januar 2012

Cordier

Ude på mit arbejde har vi fået mad fra kokken & jomfruen sommeren over grundet ferie for det faste personale, maden var under alt kritik fra både borgere og os selv.. kedelig slatten salat og tyggegummikød hver gang.

Brug hellere skillingerne på noget ordenligt.

Anmeld

18. januar 2012

Kløver

Vi har kun gode erfaringer. Fået mad mange gange gennem årene til bla konfirmationer og fødselsdage. Selv fik vi til min fødselsdag for 1 år siden, og nu her til nytåret, og alt har været nemt, og super lækkert, og været rigeligt med mad. Vi har nydt lækker mad, både deres retter, og buffet så kan klart anbefale dem. Vi overvejer selv at bestille hos dem til dåben vi skal holde til sommer, vi hælder dog pt mellem dem og helstegt pattegris, da vi skal holde det i mine forældres have.
Her til nytår fik vi rosa cuvette steg, og den var mega lækker, selv dagene efter, som kold eller varmet i mikro, og deres tunmousse er mega lækker. Ej bliver helt sulten nu
Sr elsker bare deres mad

Anmeld

18. januar 2012

Kløver

Vi har forresten hver gang fået fra odense/fyn

Anmeld

18. januar 2012

maria_wlt

channie-g skriver:

nå ja det var da en super god ide og gøre det sådan... vi bliver omkring 35 så det jo lige lidt mindre... høre meget forskelligt om dem, hvor i landet fik i fra

Fyn...Odense

Anmeld

18. januar 2012

Palaja

Vi fik også derfra til Maries dåb for ca. 1 år siden. Det var super godt, og der var rigeligt til alle. Og folk roste maden. Så jeg var positivt overrasket, da det altid er lidt svært mht. kvaliteten når man bestiller fra sådanne firmaer. Men DEN DAG var det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.