Polkaprik skriver:
Tusind tak for jeres svar. Jeg kan sagtens være høflig over for min mor og mormor og hilse på dem. Jeg er bare bange for at det ikke er nok for dem.
Jeg tænker også selv at det måske er bedst at snakke med min kusine, men ville bare så nødig belemre hende med mere.
Åh det gør bare så ondt at hun skal alt det her igennem. Jeg håber bare sådan at hun får den hjælp hun virkelig har brug for. Og der er bare No Way at jeg vil svigte hende! Det vigtigste må være hvad hun har brug for og det er hun jo nok den eneste der kan fortælle mig.
Endnu engang tak for jeres svar alle sammen

jeg ville klart tage med. Jeg har bisat og begravet mange fra min familie og ja man husker tydeligt hvem der har været der og hvem som ikke var der.
Jeg ville også som der er forslået hilse pænt på og kondolere overfor din mor og mormor og begynder de på noget vender du bare ryggen til og sætter dig et andet sted end lige hvor du kan se dem. ikke noget med at gå i dialog med dem for så tror jeg først du starter balladen hvis et nik og kondolere ikke er nok for dem.
Mange tanker til din kusine - det må være så forfærdeligt at skulle begrave sine forældre 
Anmeld