Tage til lægen?? Har brug for lidt hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

H

Hvordan finder man ud af det? Skal manden også "bare" gå til lægen og bede om at blive henvist og i såfald til hvad?

Hvor lang tid fik i hjælp og i hvilken form for hjælp?

Forløbet er beskrevet på min profil hvis du vil læse i bliver nok bar henvist som par til en gyn eller klinik. Så medbringer han en sædprøve og så skanner de dig for at tjekke alt er normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

juni76

Anonym skriver:

Har I så fået hjælp, eller kom det af sig selv?

Er det en gynækolog man skal til, og i så fald skal så så op til sin egen læge først, eller kan lægen se om alt er som det skal være?

Er ikke så meget inde i alt det der, da jeg jo som sagt kun har fået en gyn undersøgelse 1 gang i mit liv....

Vi har fået hjælp. Din læge ved nok hvad for en gyn du skal bruge. Når gyn undersøger dig bliver der jo taget nogle blodprøver af jer begge og en sæd prøve. Jaman skal ha en henvisning

Anmeld

17. januar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Altså nu jeg jo min mens hver månede, og har en rimelig stabil cyklus (svinger med et par dage +/-) så på det punkt er der ikk noget problem. Så er spørgsmålet bare om der er andet til hindring for en graviditet..

Gå da til lægen og smålyv om hvor længe I har været igang.... herregud 2 måneder til eller fra, gør vel ikke alverden...

Det kan jo også være beroligende for jer at vide, at der (garanteret) ikke er noget galt, og så kan det være kroppen slapper lidt mere af og en graviditet kommer nemmere

Krydser fingre for dig

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

s

Forløbet er beskrevet på min profil hvis du vil læse i bliver nok bar henvist som par til en gyn eller klinik. Så medbringer han en sædprøve og så skanner de dig for at tjekke alt er normalt

Det vil jeg meget gerne læse.. :-)

men skal vi begge tage op til lægen, eller skal jeg bare gøre det? Man kan vel ikke nøjes med bare at ringe derop?

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

R

hun skulle forbi lægen først og fik taget nogen prøver, de viste at hun stadig have nogenaf stofferne fra p pillerne i sin krop og så synes hendes lægen at han ville henvise hende, da han mente de byrde være ude af kroppen

Okay. Ringer til lægen imorgen.. :-)

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

juni76 skriver:

Vi har fået hjælp. Din læge ved nok hvad for en gyn du skal bruge. Når gyn undersøger dig bliver der jo taget nogle blodprøver af jer begge og en sæd prøve. Jaman skal ha en henvisning

Jeps.. ringer til lægen imorgen.. :-) så må vi se hvad der sker..

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

skskeddeder

Gå da til lægen og smålyv om hvor længe I har været igang.... herregud 2 måneder til eller fra, gør vel ikke alverden...

Det kan jo også være beroligende for jer at vide, at der (garanteret) ikke er noget galt, og så kan det være kroppen slapper lidt mere af og en graviditet kommer nemmere

Krydser fingre for dig

Ringer til lægen imorgen og får en tid.. så må vi se hvad der skal sk

Anmeld

17. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det vil jeg meget gerne læse.. :-)

men skal vi begge tage op til lægen, eller skal jeg bare gøre det? Man kan vel ikke nøjes med bare at ringe derop?

Ville få en tid da det er noget andet at sidde ansigt til ansigt. Bar klik på min bruger. Hvis ikke du kan læse det kan du tilføje mig som ven:-)

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ellelleeller

Ville få en tid da det er noget andet at sidde ansigt til ansigt. Bar klik på min bruger. Hvis ikke du kan læse det kan du tilføje mig som ven:-)

Okay.. puha, er bare så dårlig til sådan noget, især når jeg ikke kender lægen.. men hvad, på en eller anden måde skal jeg jo lære lægen at kende på! :-)

Tllføjer dig lige.. :-)

Anmeld

17. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

h

Okay.. puha, er bare så dårlig til sådan noget, især når jeg ikke kender lægen.. men hvad, på en eller anden måde skal jeg jo lære lægen at kende på! :-)

Tllføjer dig lige.. :-)

Ja det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.