Ja så sidder man her - skide ked af det

Min kæreste og jeg selv, var sikre på at denne gang var lykkens gang for os, men nogen ville at det skulle være anderledes, åbenbart! Jeg fik min mens i morgen!!!!
Vi har prøvet i 9 mdr og skal til og igang med den 10. Ved godt at vi ikke har prøvet i over et år, og derfor ikke er berretiget hjælp til at blive gravide MEN...
Jeg har været på p-piller siden jeg var 16 år gammel og stoppede på min 22 års fødselsdag. I alt den tid, har jeg kun været til lægen og få en GU 1 gang, og det var dengang jeg startede på dem.
Nu bliver jeg så nervøs for, om alt nu os er som det skal være "down there".. Jeg kunne godt tænke mig at blive tjekket, men kan en "alm" praktiserende læge gøre dette, og hvad skal man liiiige sige når man ringer og bestiller tid? Det skal lige siges, at jeg har skiftet læge, og aldrig været derude endnu. Så det hele er meget nyt for mig!
Jeg har virkelig brug for nogle gode råd tøser, og det håber jeg I kan hjælpe mig med......... Er så nervøs for om alt er som det skal være, og samtidig er jeg så ked over der intet sker.. Min søster er begge gange blevet gravid i 1. og 2. forsøg, og man havde jo håbet at det lå til familien!

(har ikke hørt at der er noget i familien udover min faster, som har haft svært ved at holde på et barn - ingen jeg ved af, har haft svært ved at blive gravide)
Anmeld