Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone Jakobsen skriver: super dejligt når det lykkedes at finde den rigtige løsning mine børn har også altid gået i dagpleje.
super dejligt når det lykkedes at finde den rigtige løsning
mine børn har også altid gået i dagpleje.
Ja er også bare super glad havde helt opgivet og så bliver dagen fuldstændig reddet med sådan et opkald
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stm2812 skriver: Ja er også bare super glad havde helt opgivet og så bliver dagen fuldstændig reddet med sådan et opkald
så kan man bare mærke glæden sprede sig indeni
Lone Jakobsen skriver: så kan man bare mærke glæden sprede sig indeni
Ja det kan man nemlig
Måtte dog også tage en lille glædesdans med bettepigen bagefter.. med tilhørende sang... Hmm godt vi var alene hjemme
stm2812 skriver: Ja det kan man nemlig Måtte dog også tage en lille glædesdans med bettepigen bagefter.. med tilhørende sang... Hmm godt vi var alene hjemme
hi hi
stm2812 skriver: Ja man må ikke undervurdere vigtigheden af at både børn og forældre trives med beslutningen ;D
Ja man må ikke undervurdere vigtigheden af at både børn og forældre trives med beslutningen ;D
Ja, jeg hældede ellers mest til VS og var lidt irriteret over, hun ikke kunne få plads der
Baagøe skriver: Ja, jeg hældede ellers mest til VS og var lidt irriteret over, hun ikke kunne få plads der
Det kan jeg godt forstå når det nu var der du helst ville have den lille..
stm2812 skriver: Det kan jeg godt forstå når det nu var der du helst ville have den lille..
Men fordi, vi har været super heldige med at få en kanon DP til Laura ville jeg ikke for alt i verden have byttet
Baagøe skriver: Men fordi, vi har været super heldige med at få en kanon DP til Laura ville jeg ikke for alt i verden have byttet
Årh det er altså rigtig lækkert at det på trods af ikk var det i ønskede at i så blev glade alligevel så er skuffelsen der heller ikk rigtig
stm2812 skriver: Årh det er altså rigtig lækkert at det på trods af ikk var det i ønskede at i så blev glade alligevel så er skuffelsen der heller ikk rigtig
Lige præcis Nu er det så børnehave, det gælder inden længe
Baagøe skriver: Lige præcis Nu er det så børnehave, det gælder inden længe
Det bliver altså også rigtig spændende så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128