Dagplejeplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

stm2812

Ihhh hvor er jeg bare glad

har lige fået et opkald om at min datter har fået en plads i dagplejen.. I sidste uge snakkede jeg med dem derinde hvor de sagde at der simpelthen ikke var plads, så jeg fik en vuggestueplads til hende. Dog blev vi enige om at vi kunne stå på venteliste til Dp i håb om at der ville dukke noget op de næste 2-3 uger.. og det gjorde der

Har haft lidt svært ved at mit barn skulle i institution.. Tror det er selve ordet der skræmmer og har en lille pige som har brug for meget kærlighed, så var lidt nervøs for om de ville have tid til det i en vuggestue.. Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved begge dele. dog vandt DP'en i min verden Men dermed skal det ikke misforståes.. har intet imod folk får deres børn i vuggestue.. det er hvad man selv føler for(: og der vil jo altid være ulemper ved begge dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke! Hvor dejligt at der dukkede en plads op

Vi vil også helst have prinsessen i DP til den tid

Anmeld

17. januar 2012

Janni.

Ej hvor dejligt.  Kan sagtens forstå din glæde 

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

rikkeregnbue skriver:

Tillykke! Hvor dejligt at der dukkede en plads op

Vi vil også helst have prinsessen i DP til den tid

Ja det reddede lige min dag Havde nu lidt svært ved at vænne mig til at hun skulle i vuggestue

Og forstår så udemærket godt dit valg

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

Janni. skriver:

Ej hvor dejligt.  Kan sagtens forstå din glæde 

Ja er simpelthen så skønt

Anmeld

17. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

stm2812 skriver:

Ja det reddede lige min dag Havde nu lidt svært ved at vænne mig til at hun skulle i vuggestue

Og forstår så udemærket godt dit valg

Hehe, mit valg er nok mest pga. min egen mor er DP og jeg kender alle DP'erne i det område prinsessen skal være i  Og jeg ved tilfældigvis at hende vi vil have som DP får 3 ledige pladser lige omkring når vores skal starte op, weee

Men jeg tror uanset hvad ville jeg have det som dig. Synes DP er mere stille og roligt og at der er mere fokus på hver enkelt end i en VS. Men det er jo bare vores meninger

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

rikkeregnbue skriver:

Hehe, mit valg er nok mest pga. min egen mor er DP og jeg kender alle DP'erne i det område prinsessen skal være i  Og jeg ved tilfældigvis at hende vi vil have som DP får 3 ledige pladser lige omkring når vores skal starte op, weee

Men jeg tror uanset hvad ville jeg have det som dig. Synes DP er mere stille og roligt og at der er mere fokus på hver enkelt end i en VS. Men det er jo bare vores meninger

Ja det er jo det Og forstår da også godt at nogle vil have i VS.. det er bare ikke lige mig eller dig hehe

Det er da rigtig praktisk så dejligt at du på forhånd kender dem og føler dig glad og tryg ved hvor hun skal hen Det betyder jo utrolig meget

for at prinsessen snart kommer ud.. kan se det er lige ved nu

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

Hvor skønt!  Laura går i DP i Odense og jeg er simpelthen så tilfreds med det

Anmeld

17. januar 2012

Lone Jakobsen

super dejligt når det lykkedes at finde den rigtige løsning

mine børn har også altid gået i dagpleje.

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

Baagøe skriver:

Hvor skønt!  Laura går i DP i Odense og jeg er simpelthen så tilfreds med det

Ja man må ikke undervurdere vigtigheden af at både børn og forældre trives med beslutningen ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.