Lotto24.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

grinny skriver:

Nogen der kender det? Jeg er blevet trukket 2 x 299 for noget som jeg ikke aner hvad er! Ringer så derind og får af vide at jeg har bestilt en skrabejulekalender - øhh what?  

Tja, hvad kan jeg gøre nu? De siger jo at pengene er deres fordi jeg åbentbart, da jeg har bestilt den, er blevet PLUSmedlem..

Kender ikke siden, aner ikke hvad det er for noget og har ALDRIG modtaget noget fra dem!!

Nogen der kender dem som også har haft problemer med dem?

Hmm, kan se en Lotto24 skriver i indlægget, jeg synes det er liidt mystisk personen først er opdettet idag, samme dag som indlægget postes?? Eller er det bare mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

ønskerbaby

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Hmm, kan se en Lotto24 skriver i indlægget, jeg synes det er liidt mystisk personen først er opdettet idag, samme dag som indlægget postes?? Eller er det bare mig ?

jeg tænkt det samme

Anmeld

7. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

ønskerbaby skriver:

jeg tænkt det samme

jah hmm  Meeget mystisk.

Anmeld

7. februar 2012

Muffin_girl

grinny skriver:

Nogen der kender det? Jeg er blevet trukket 2 x 299 for noget som jeg ikke aner hvad er! Ringer så derind og får af vide at jeg har bestilt en skrabejulekalender - øhh what?  

Tja, hvad kan jeg gøre nu? De siger jo at pengene er deres fordi jeg åbentbart, da jeg har bestilt den, er blevet PLUSmedlem..

Kender ikke siden, aner ikke hvad det er for noget og har ALDRIG modtaget noget fra dem!!

Nogen der kender dem som også har haft problemer med dem?

Det lyder mærkeligt.. At du har bestilt den da du blev plusmedlem derinde eller her ? 

Anmeld

7. februar 2012

Muhmi

De har også trukket fra mig... Man skal virkelig passe på med hvad man siger ja til på nettet...

Jeg havde engang bestilt et kamera til en 5'er det har jeg aldrig fået og de (andet snydefirma) trak fra min konto 3 gange før jeg opdagede det.. Da jeg så ringede derind sagde de at jeg ikke kunne få pengene tilbage andet end for de sidste 30 dage... Og der var det jo ligesom for sent med de to andre betalinger...

Er eddergal på de der "firmaer" og jeg holder mig væk fra konkurencer og sådan, hvor man bliver lovet en billig ting...

Anmeld

7. februar 2012

Muffin_girl

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Mystisk ... !!! 

Anmeld

7. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Jeg gætter på, at de ligesom mange andre firmaer, har en Google alert, der fortæller dem, når nogen skriver om dem på nettet.

De kan dermed holde øje med, hvad folk skriver og i dette tilfælde vælge og gå ind og prøve at give en hjælpende hånd.

Ikke noget mystisk i mine øjne. Hun udgiver sig jo ikke for at være andet end præcis en medarbejder hos det nævnte firma 

Anmeld

7. februar 2012

Chr-Hei

Jeg har også set de der lotto24 flere gange.. Jeg svarede på nogle spørgsmål hvor de så "belønner" med en skrabejulekaldender det var lige op til jul..

Jeg syntes det hele virkede MEGET mærkeligt så jeg oplyste ikke mine oplysninger...
Men har til gengæld fået mit telefon nummer ud til alle mulige sælger så bliver kimet ned nu:/ Håber i finder en løsning

Anmeld

7. februar 2012

grinny

Sagen er blevet afsluttet. Har fået mine penge tilbage og er tilfreds 

Anmeld

7. februar 2012

Lotto24 ApS

Jeg gætter på, at de ligesom mange andre firmaer, har en Google alert, der fortæller dem, når nogen skriver om dem på nettet.

De kan dermed holde øje med, hvad folk skriver og i dette tilfælde vælge og gå ind og prøve at give en hjælpende hånd.

Ikke noget mystisk i mine øjne. Hun udgiver sig jo ikke for at være andet end præcis en medarbejder hos det nævnte firma 

Hej allesammen.

Det er korrekt som PT skriver, vi er blot faldet over jeres forum da i udtaler jer om vores virksomhed online.
Som tidligere nævnt, så skal jeg beklage hvis i har følt jer dårligt behandlet og beder jer derfor også om at kontakt vores support@lotto24.dk, gerne med "Att: baby.dk forum" , så vi kan hjælpe jer hurtigst muligt.

På forhånd tak og god dag til jer alle.

Mvh Marianne - Lotto24 ApS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.