Lotto24.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.291 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

grinny

Nogen der kender det? Jeg er blevet trukket 2 x 299 for noget som jeg ikke aner hvad er! Ringer så derind og får af vide at jeg har bestilt en skrabejulekalender - øhh what?  

Tja, hvad kan jeg gøre nu? De siger jo at pengene er deres fordi jeg åbentbart, da jeg har bestilt den, er blevet PLUSmedlem..

Kender ikke siden, aner ikke hvad det er for noget og har ALDRIG modtaget noget fra dem!!

Nogen der kender dem som også har haft problemer med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Kruse90

grinny skriver:

Nogen der kender det? Jeg er blevet trukket 2 x 299 for noget som jeg ikke aner hvad er! Ringer så derind og får af vide at jeg har bestilt en skrabejulekalender - øhh what?  

Tja, hvad kan jeg gøre nu? De siger jo at pengene er deres fordi jeg åbentbart, da jeg har bestilt den, er blevet PLUSmedlem..

Kender ikke siden, aner ikke hvad det er for noget og har ALDRIG modtaget noget fra dem!!

ring til din bank. De kan spære sådan noget
jeg har været udsat for noget lignende og det blev det spæret så de ikke kunne trække flere penge

Anmeld

17. januar 2012

M&N

grinny skriver:

Kender det ikke men det er da noget pudsigt noget !!!! 

Kan blive så gal, dette skete også for os - en anden side og ca. beløv på 300 kr om måneden! Vi kendte intet til siden.

Snak med din bank, hvis de fx. kan finde på at trække penge hver måned. De gjorde de ved os !! Har ingen andre råd !

Men ville ikke bare gå forbi ! 

Anmeld

17. januar 2012

grinny

Kruse90 skriver:

ring til din bank. De kan spære sådan noget
jeg har været udsat for noget lignende og det blev det spæret så de ikke kunne trække flere penge

Har fået spærret dem, men det er godt nok nogle ærgelige 600 kr.

Anmeld

17. januar 2012

grinny

BabyWish2012 <3 skriver:

Kender det ikke men det er da noget pudsigt noget !!!! 

Kan blive så gal, dette skete også for os - en anden side og ca. beløv på 300 kr om måneden! Vi kendte intet til siden.

Snak med din bank, hvis de fx. kan finde på at trække penge hver måned. De gjorde de ved os !! Har ingen andre råd !

Men ville ikke bare gå forbi ! 

Jeg er også virkelig virkelig gal 

Ringede derind til hvor de sagde at der var blevet bestilt den her skrabejulekalender. Spurgte dem så hvorfor jeg ikke havde modtaget den, jamen det var fordi de ikke havde min adresse!! Jamen det er sgu da klart i ikke har den!!! Jeg har jo aldrig tilmeldt

TOSSER  

Anmeld

17. januar 2012

Kruse90

grinny skriver:

Har fået spærret dem, men det er godt nok nogle ærgelige 600 kr.

kan de ikke hæve de 600 kr tilbage fra den konto.
Det mener jeg at min bank gjorde? hmm

Anmeld

17. januar 2012

grinny

Kruse90 skriver:

kan de ikke hæve de 600 kr tilbage fra den konto.
Det mener jeg at min bank gjorde? hmm

Håber det! Men min bankrådgiver sidder til møde og det er kun hende der kan gøre det

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

grinny skriver:

De laver en masse konkurrencer og samarbejder med nogle forskellige sider.. Har selv været ude for det samme og læser ALT igennem før jeg nu giver mine kreditkortoplysninger videre, da jeg flere gange har set deres navn iblandt tilbuddene...

Men øv øv håber virkelig din bank kan få trukket pengene tilbage, for er nogle rigtig trælse penge at skulle af med når man sådan set ingenting har fået for dem

Anmeld

7. februar 2012

Lotto24 ApS

grinny skriver:

Hej grinny.

Skal da først og fremmest beklage at du har haft en dårlig oplevelse hos Lotto24.dk.
Det lyder til at du har deltaget i en af vores konkurrencer, hvor du får en gratis velkomstgave og 14 dages prøveperiode som PLUSmedlem på vores hjemmeside.

Jeg vil sige til dig at du skal skrive til vores supportafdeling på support@lotto24.dk, så vi kan få klaret din sag med det samme.

Mvh Lotto24 ApS

Anmeld

7. februar 2012

Giraffen

grinny skriver:

du kan læse lidt om dem på Trustpilot

http://www.trustpilot.dk/review/www.lotto24.dk

her ka du sikkert også finde et sted hvor virksomheden har svaret hvordan man opsiger

Ellers skriv en mail til dem og opsig/hør hvordan du gør

Det er også vigtigt med banken, men hvis du bare én gang har trykket på en reklame/accepteret noget vi en anden mail så smækker fælden og så skal du også opsige 'korrekt'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.