Øv øv, stakkels lille pige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

LotteN

Chritinap skriver:

Vi for svar på om vi har fået hus i morgen efter 13 - og hvis, så regner jeg da med at skifte lidt ud i farver og sager.
Så må du da gerne købe det billigt, hvis du bor i nærheden?
For ellers bliver portoen nok lidt pebret Smiler.

Vi havde også svært ved at finde et, så var de enten røde, lilla, eller pinke. Så det var lige et perfekt lille et.

Det lyder da spændende... skal i flytte i noget større?
Jeg bor i viborg. men du kan jo lige skrive når du ved om I skal af med det og så vil jeg jo selvfølgelig gerne se et bilelde lidt tættere på og prisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Kvindemin

LotteN skriver:

Det lyder da spændende... skal i flytte i noget større?
Jeg bor i viborg. men du kan jo lige skrive når du ved om I skal af med det og så vil jeg jo selvfølgelig gerne se et bilelde lidt tættere på og prisen

Vi bor i Silkeborg, og har venner i Viborg. Så det skulle vi nu nok finde ud af.
Lige nu bor vi i et rækkehus. Så vi skal ud og have vores helt eget, det er mellem Viborg og Silkeborg. Og samtidig tæt på Ans, siger det dig noget ?

Pudsigt. Og hvis det bliver aktuelt, hvilket jeg håber
Så sender jeg billeder (men der er ikke en plet på).

Anmeld

11. marts 2009

LotteN

Chritinap skriver:

Vi bor i Silkeborg, og har venner i Viborg. Så det skulle vi nu nok finde ud af.
Lige nu bor vi i et rækkehus. Så vi skal ud og have vores helt eget, det er mellem Viborg og Silkeborg. Og samtidig tæt på Ans, siger det dig noget ?

Pudsigt. Og hvis det bliver aktuelt, hvilket jeg håber
Så sender jeg billeder (men der er ikke en plet på).

Det lyder da lækkert... Så kommer det jo også til at passe med Celina får en god have nå nu det bliver sommer... bliver da lækkert.
Er det noget i kal købe eller leje? og det får i svar på imorgen om det bliver jeres nye hus .ihh hvor spændende

Altså hvis du skriver ml Silkeborg og Viborg så tænker jeg Kjellerup Ans siger mig ikke så meget - jeg er ikke alt for kendt her (kom oprindeligt fra fyn)
Men det lyder godt, hvis vi kan finde ud af et eller andet... hvis I skal af med det selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.