Øv øv, stakkels lille pige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

Mathilde

Åh stakkels lille Celina... Hvor er det godt at hun er okay, men sikke da en grim oplevelse.
Det må være helt forfærdeligt når der sker noget med ens lille skat

God bedring med hende.
Stort knus fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

LotteN

puha, sikke da en forskrækkelse...! Men godt at høre hun er ved godt mod idag..
Men det blvier en lidt øv sommer, når hun ikke må være i solen..
rigtig god bedring med hende.

Anmeld

11. marts 2009

Kvindemin

Ja det er det også Det er forfærdeligt.
Og LotteN - ja det bliver ikke sjovt til sommer, men så vil jeg så sige 'godt hun ikke er ældre' end de 16 mdr. nu og så lige lidt ældre til sommer.

Det er først gået op for hende i dag, at det gør ondt. Hun går hele tiden og siger 'av av mave', og løfter trøjen og puster

Men humøret er oppe, og hun er en hård banan. Smiler.

Anmeld

11. marts 2009

LotteN

Chritinap skriver:

Ja det er det også Det er forfærdeligt.
Og LotteN - ja det bliver ikke sjovt til sommer, men så vil jeg så sige 'godt hun ikke er ældre' end de 16 mdr. nu og så lige lidt ældre til sommer.

Det er først gået op for hende i dag, at det gør ondt. Hun går hele tiden og siger 'av av mave', og løfter trøjen og puster

Men humøret er oppe, og hun er en hård banan. Smiler.

nååh - det er da lidt sødt hun tager det sådan....!
Men en tynd undertrøje, så klarer hun nu nok solen til sommer - hun lyder til og være en sej tøs

forrsten, vil du oplyse hvor du har købt det tæppe henne på hendes værelse?

Anmeld

11. marts 2009

Kvindemin

LotteN skriver:

nååh - det er da lidt sødt hun tager det sådan....!
Men en tynd undertrøje, så klarer hun nu nok solen til sommer - hun lyder til og være en sej tøs

forrsten, vil du oplyse hvor du har købt det tæppe henne på hendes værelse?

Ja da, men nu skal jeg live være med?
Hvad er det for et tæppe ?

Anmeld

11. marts 2009

LotteN

Chritinap skriver:

Ja da, men nu skal jeg live være med?
Hvad er det for et tæppe ?

det er i en tråd om børneværelse. der viste du hendes værelse og der var et billede af sådan et sødt tæppe med en "hinkebane" tror jeg det var

Anmeld

11. marts 2009

Kvindemin

LotteN skriver:

det er i en tråd om børneværelse. der viste du hendes værelse og der var et billede af sådan et sødt tæppe med en "hinkebane" tror jeg det var

Nårh ja, skulle lige være med
Vi har fået det i gave, eftersom vi bare har ledt og ledt efter sådan et tæppe i længere tid. Så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

Anmeld

11. marts 2009

LotteN

Chritinap skriver:

Nårh ja, skulle lige være med
Vi har fået det i gave, eftersom vi bare har ledt og ledt efter sådan et tæppe i længere tid. Så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

øvøv... jeg leder nemlig med lys og lugter også efter et til min datters værelse - og så så jeg lige dit... det er bare så fint

Anmeld

11. marts 2009

Kvindemin

LotteN skriver:

øvøv... jeg leder nemlig med lys og lugter også efter et til min datters værelse - og så så jeg lige dit... det er bare så fint

Vi for svar på om vi har fået hus i morgen efter 13 - og hvis, så regner jeg da med at skifte lidt ud i farver og sager.
Så må du da gerne købe det billigt, hvis du bor i nærheden?
For ellers bliver portoen nok lidt pebret Smiler.

Vi havde også svært ved at finde et, så var de enten røde, lilla, eller pinke. Så det var lige et perfekt lille et.

Anmeld

11. marts 2009

Kvindemin

Chritinap skriver:

Vi for svar på om vi har fået hus i morgen efter 13 - og hvis, så regner jeg da med at skifte lidt ud i farver og sager.
Så må du da gerne købe det billigt, hvis du bor i nærheden?
For ellers bliver portoen nok lidt pebret Smiler.

Vi havde også svært ved at finde et, så var de enten røde, lilla, eller pinke. Så det var lige et perfekt lille et.

Har set man kan få sådan et 'shopping' tæppe, det er super sødt.
Lige som der er bilbane til drenge, er der det samme her, så bare med butikker og tøse ting. (i stedet for benzin tanke og politi st.) - så er det bare helt lyserødt. Super smart og sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.