Erfaring med at købe sko forud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Maja_4000

maria_wt skriver:

Hvilke mærker kigger du efter??

Ikke noget bestemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Mumto3

maria_wt skriver:

Han passer str 25 med en smule voksetillæg.. Hans fod er ca 15 cm nu.. 

Hvis han vokser ca 1.5 cm mere og der skal være ca 1-1.5 til at vokse..så må det ca være 18+ cm han skal bruge næste år???? Hvad syens du??

Hvis du kan få fat i samme mærke, og samme type som han har 25 i nu, så ville jeg købe str.28 når han kun har en smule voksetillæg og vi er i januar måned. Så vil han være vokset ud af den støvle han har nu, når vi er i marts april måned. Hvis han skal kunne passe støvlerne hele næste vinter skal du nok op i 28.

Anmeld

17. januar 2012

helle85

maria_wt skriver:

Min søn har str 25 i vintersko nu som 2 årig... Tænkte på at en str 28 ville være fin... Eller?? 

Hans fod er 15 cm nu.. Vokser så til 16-17 cm.. Skal jeg vælge 18+ cm???

mine børn plejer at gå en størrelse op fra sommer til vinter og en størrelse fra vinter til sommer så 2 størrelser 

så jeg tror en str 28 vil værer et nr for stort min datter er 4 år bruger str 27 i vinterstøvler og min dreng på 5 år bruger str 29

Anmeld

17. januar 2012

helle85

maria_wt skriver:

Hvad er jeres erfaring med at købe sko forud..Nu hvor man kan få vintersko til 50%??

Hvad størrelse bruger jeres piger på 2 år og drenge på 3 år??

og ellers plejer jeg at købe vinterstøvler i juli/ august og finder dem altid billiger end de koster normalt for så er man også mere sikker på at de kan passe dem.

Anmeld

17. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

maria_wt skriver:

Hvad er jeres erfaring med at købe sko forud..Nu hvor man kan få vintersko til 50%??

Hvad størrelse bruger jeres piger på 2 år og drenge på 3 år??

Jeg har købt sko forud et par gange. Vinterstøvler og kondisko...
Min datter er 2, og hendes vinterstøvler er str 28, overvejer at købe samme slags vinterstøvler som hun har nu i str 30, så de klar til næste vinter. Indtil vider er hun hoppet en str pr halv år.

Anmeld

17. januar 2012

Muffinmus

du kan jo ikke rigtigt bruge vores mål,min venindes søn som er 6 mdr yngre bruger 2 str større end min datter...

Men min datter ligger mellem 24-25 og hun bliver 3 i slut februar,hendes fød måler ca 14 cm på et stykke papir. Har lagt lige omkring 2 cm til i voksetillæg til hendes vinterstøvler næste år, det samme med min søn...knap.

Mine børns fødder er ikke de største så det er ikke de store spring de tager, dog sprang min datter næsten str 21 over.

Har købt mine støver til dem i den lokale skoring, der fik jeg lov til at komme ind og få tilgodebevis helt indtil 1 oktober så hvis de ikke passer kan de få dem retur og vi kan vælge nogle andre:-)

God handel, gjorde det sammesidste år.

Anmeld

17. januar 2012

Laulund87

Wow jeg kan godt høre min datter har små fødder Hun er 2 år og bruger str 21.

Jeg har købt alm sko og gummistøvler til foråret og sommeren i str 22. Det tør jeg godt når der ikke er længere tid til.. Men jeg tør ikke købe støvler til næste vinter. Hun sprang f.eks str 20 over i sommer, så det er jo svært at sige om hun gør det igen med en str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.