Altså det er jo fuldstændig umuligt at sige noget om hvad størrelse man bruger i sko når man er tre år!!!!!! Hvor store er babyer når de bliver født? Ja, hvis de er for tidligt født så er de måske 40 cm lange, men egen søn var 58 cm lang da hen blev født, og de fleste ligger der imellem. Hvad s trørrelse bruger man i sko når man er 24 år gammel og pige? Tja.... Det svinger altså også en hel del.Jeg har tit købt sko og støvler forud, men det er altid en individuel vurdering af barnet! Har det lige været i gennem en vækst spurt eller har vælde ten stået stiflle et stykke tid? Hvor meget regner jeg med at de vokser? Og så køber jeg fodtøj. Nogle gange kan de passe det nogle gange kan de ikke. Det er et sats og man kan være heldig eller uheldig.Jeg har også prøvet at købe støvler der passede i størrelsen men som sad rigitig dårligt. Nogle får børnene lov til at gå i dem alligevel, andre gange gange er jeg nød til at købe nogle andre støvler alligevel. Men jeg køber altid på tilbud når jeg ser et godt tilbud!
Anmeld