-Sigrid- skriver:
Jeg ved ikke hvor seriøse de er omkring det i din bror og kærestes kommune, men jeg stod med en fin positiv test et par dage før jeg blev 17. Der var kommunen også meget hård, men de er blevet blødere med tiden og igår fik jeg officielt af vide at jeg ikke er i "søgelyset" mere, jeg tror det er noget de siger i mange tilfælde for at prøve at få gennemført en abort fordi det gør det så meget nemmere for alle parter.
Jeg tror din bror og kæresten skal sørge for at få en lejlighed snart hvor der er plads til den lille og så sørge for at få styr på de økonomiske ting - og så bede en sundhedsplejerske om at komme ud og "tjekke op", for hun er rigtig god til at fortælle kommunen hvordan det er i det lille hjem og har en meget bedre fornemmelse for det - og så lytter kommunerne meget på sundhedsplejerskerne 

Ved det heller ikke og min broe er selvfølgelig bekrymret, barnet er kærestens ønske men han støtter op omkring det alligevel.
De bor begge i lejlighed dog i hver sin, han læser og hun er på kontant hjælp.
Snakkede med ham igår, hvor han spurgte hvad jeg mente de kunne gøre. Jeg sagde at de skulle sørge for at samarbejde , tage imod de tilbud de får.
Men jeg kende jo intet til det, det er jo et kæmpe pres de har på deres skulder allerede
Anmeld