Hvornår fik jeres børn en junior seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Camilla..

Ploffer skriver:

Vores datter skiftede til juniorseng for et par uger siden Hun er 21 måneder. Og det har begge vores drenge også været da de skiftede seng  

Josephine har sengehest på og er ikke faldet ud endnu  Hvis hun vågner om natten kommer hun bare ind til os  Hun begyndte at svinge benene over tremmesengen og jeg ville hellere risikere at hun falder ud af en juniorseng end en tremmeseng 

Det forstår jeg godt mht. at falde ud af senge..

- hvilken junior seng har i købt til jeres børn?

jeg synes de der fra stokke er sindsyg lækre, ellers en seng som ligner en bil ( da han er helt vild med biler) men, tænker bare at når han så er 5-6 år så er det måske ikke det fedeste med sådan en seng. Så måske lidt spild af penge..

Og ved faktisk heller ikke og man kan få sengehest, til den slags senge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Ploffer

Camilla.. skriver:

Det forstår jeg godt mht. at falde ud af senge..

- hvilken junior seng har i købt til jeres børn?

jeg synes de der fra stokke er sindsyg lækre, ellers en seng som ligner en bil ( da han er helt vild med biler) men, tænker bare at når han så er 5-6 år så er det måske ikke det fedeste med sådan en seng. Så måske lidt spild af penge..

Og ved faktisk heller ikke og man kan få sengehest, til den slags senge.

Vi købte en hvid juniorseng i ikea for snart 5 år siden til den første  De fører den vist ikke mere, men den er såmænd meget normal 

Altså, min søn på 6 ½ ville bestemt ikke brokke sig over at have en bil seng 

Anmeld

17. januar 2012

Camilla..

Ploffer skriver:

Vi købte en hvid juniorseng i ikea for snart 5 år siden til den første  De fører den vist ikke mere, men den er såmænd meget normal 

Altså, min søn på 6 ½ ville bestemt ikke brokke sig over at have en bil seng 

Når okay

- Jeg ved at vores søn på 20 mdr, ville blive vildt glad for en bil seng. Men, tænker bare når de har venner med hjem fra skole? at det måske er lidt pinligt.

Eller det er måske meget " sejt " så længe de ikke er ældre.

Jeg må kigge lidt rundt.

Tak for info

Anmeld

17. januar 2012

Benjamins'mor

Nu har jeg set meget Ekstem hjemmeservice (staves), og idag fik en dreng på 8 år altså sådan en bil seng, så tror skam ikke du skal være bange for det vil være ''pinligt''.

Min søn er kun 1 år, så ved ikke hvilken junior seng han skal have endnu, men overvejer også meget sådan en bil seng.

Anmeld

17. januar 2012

Camilla..

Benjamins'mor skriver:

Nu har jeg set meget Ekstem hjemmeservice (staves), og idag fik en dreng på 8 år altså sådan en bil seng, så tror skam ikke du skal være bange for det vil være ''pinligt''.

Min søn er kun 1 år, så ved ikke hvilken junior seng han skal have endnu, men overvejer også meget sådan en bil seng.

Nej, okay. Det måske rigtig nok

- jeg har lige kiggede lidt rundt synes de her var meget fede, men de er nok til lidt større drenge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

Koen.

Lærke fik en til jul af sin farmor og farfar, det vil sige da hun var 20 mdr Der er bare en lille sengehest i den ene halvdel af sengen og hun falder ikke ud Hun elsker sin seng, men hun har os altid været bange for sin tremmeseng så det kunne kun blive bedre med en junior seng!

Anmeld

17. januar 2012

>>Carina<<

Magnus fik 4 mdr før han blev 2 år og har været så god til at sove i den fra første dag :-)

Anmeld

17. januar 2012

Sildefisk

Mikkel fik en killi seng her et par måneder før han bliver 3år

Anmeld

17. januar 2012

B&J

daniel er 22mdr snart 23mdr og han sover i sin tremmeseng han elsker sin tremme seng og kan kun kravle ned i den ikke ud inu og han har enda stadig store tykke sengerande... men han er nu også en lille mand på 83høj og 10,4kg

Anmeld

17. januar 2012

Mussen2

Min dattEr er snart 2 år og 8 mdr og hends junior seng kommer i morgen regner jeg med den  havde leveringstid.

Vi ville rigtig gerne have en halvhøj, da vi selv begge to kan huske vi drømte om sådan en da vi var barn, men e "kloge" siger det er for tidigt endnu, så viharkøbt en der kan bygges om til en halvhøj og senere bygges ud til en alm. Str. Seng.

Indtil nu sover hun i tremmesengen, men hvor den ene side har været tager af i et godt stykke tid. Så vi har taget det lidt i etaper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.