Hvornår fik jeres børn en junior seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.913 visninger
37 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Camilla..

Hej alle sammen

Nu er vores søn snart 21 måneder. Og han har for det meste sovede inden hos os. Så vi tænker at vi ligeså godt kan lære ham at sove i en junior seng istedet for at lære ham at sove i tremmesengen, når han nu har den alder han har.

Vi har taget den ene siden af tremmesengen af, og har forsat vores sengerand i. Men, ved sku ikke om det er for tidligt?

Brugte i tremmesengen bare uden siden eller købte i en junior seng?

Hvor gamle var jeres børn da i skiftede?

Er sku også bange for at han kan finde på at kravle over tremmerne, hvis han vågner om natten.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Jeia

Camilla.. skriver:

Hej alle sammen

Nu er vores søn snart 21 måneder. Og han har for det meste sovede inden hos os. Så vi tænker at vi ligeså godt kan lære ham at sove i en junior seng istedet for at lære ham at sove i tremmesengen, når han nu har den alder han har.

Vi har taget den ene siden af tremmesengen af, og har forsat vores sengerand i. Men, ved sku ikke om det er for tidligt?

Er sku også bange for at han kan finde på at kravle over tremmerne, hvis han vågner om natten.

Knus

Vores søn fik sin juniorseng kort inden han fyldte 2. Han var rigtig glad for at få en "rigtig" seng

Anmeld

16. januar 2012

Camilla..

Jeia skriver:

Vores søn fik sin juniorseng kort inden han fyldte 2. Han var rigtig glad for at få en "rigtig" seng

Okay.

Hvilken seng købte i?

Og hvordan har det været efter han selv kunne gå ud af sengen?

Altså, han er ikke faldet ud af den.. eller bare stået op midt om natten eller noget lign?

Anmeld

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter på næsten 2,5 fik en junior seng i sidste uge. Hun nyder sin nye seng, og at hun selv kan kravle ud og ind i den.

Anmeld

16. januar 2012

Camilla..

PT skriver:

Min datter på næsten 2,5 fik en junior seng i sidste uge. Hun nyder sin nye seng, og at hun selv kan kravle ud og ind i den.

hvilken seng har i købt til hende?

Anmeld

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Camilla.. skriver:

hvilken seng har i købt til hende?

Jeg har købt en i IKEA og så med deres bedste madras. Den var ikke den billigste i sortimentet, men jeg synes, den er det værd

Anmeld

16. januar 2012

Jeia

Camilla.. skriver:

Okay.

Hvilken seng købte i?

Og hvordan har det været efter han selv kunne gå ud af sengen?

Altså, han er ikke faldet ud af den.. eller bare stået op midt om natten eller noget lign?

Vi har denne her : http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S39858939/#/S59851606

Den har en sengehest, så han er ikke faldet ud af den. Da han var mindre, råbte han på os, hvis han vågnede. Kun en gang stod han op, og blev helt forskrækket over at vi var gået i seng og at der var mørkt i stuen, så det gjorde han ikke igen i lang tid. Nu (han er 5) står han tit hvis han vågner, mens vi stadig er oppe, men vi følger ham bare i seng igen.

Anmeld

16. januar 2012

Camilla..

Jeia skriver:

Vi har denne her : http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S39858939/#/S59851606

Den har en sengehest, så han er ikke faldet ud af den. Da han var mindre, råbte han på os, hvis han vågnede. Kun en gang stod han op, og blev helt forskrækket over at vi var gået i seng og at der var mørkt i stuen, så det gjorde han ikke igen i lang tid. Nu (han er 5) står han tit hvis han vågner, mens vi stadig er oppe, men vi følger ham bare i seng igen.

Nå, ja! en sengehest, det høre vel med til de fleste junior senge.

Når okay, jamen så må vi vidst bare ud og lede efter en seng

Tak for info..

Anmeld

16. januar 2012

Camilla..

PT skriver:

Jeg har købt en i IKEA og så med deres bedste madras. Den var ikke den billigste i sortimentet, men jeg synes, den er det værd

Ja okay.

Vi snakkede lidt om at købe en " bil " seng til ham, fordi han elsker biler.
Men, det er måske også lidt spild af penge hvis han så er 5-6 år og synes det er for barnligt

- vi må ud og lede..

Anmeld

16. januar 2012

Ploffer

Camilla.. skriver:

Hej alle sammen

Knus

Vores datter skiftede til juniorseng for et par uger siden Hun er 21 måneder. Og det har begge vores drenge også været da de skiftede seng  

Josephine har sengehest på og er ikke faldet ud endnu  Hvis hun vågner om natten kommer hun bare ind til os  Hun begyndte at svinge benene over tremmesengen og jeg ville hellere risikere at hun falder ud af en juniorseng end en tremmeseng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.