Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Thalita skriver: Ja, det er jeg Hvis jeg altså kan finde ud af det med at overføre penge Det har jeg ikke prøvet før.
Ja, det er jeg
Hvis jeg altså kan finde ud af det med at overføre penge
Det har jeg ikke prøvet før.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseVous skriver: Nogle som har børn i alderen 1-10år som kan lide vitaminpiller med kirsebærsmag? Astrid kan nemlig ikke lide dem, så nu står jeg med et glas med 172 minus to piller i.. Så hvis nogen i, eller omkring viborg vil have dem, så sig til
Nogle som har børn i alderen 1-10år som kan lide vitaminpiller med kirsebærsmag? Astrid kan nemlig ikke lide dem, så nu står jeg med et glas med 172 minus to piller i.. Så hvis nogen i, eller omkring viborg vil have dem, så sig til
Hvornår er du på Fyn igen? Dem vil Laura da meget gerne overtage!
LouiseVous skriver: Min moster er post, og er helt inde i det med at sende. Så håber hun er nede på skolen når jeg henter min mor på fredag, så vil jeg lige forhøre hvordan.. For så er det dine
Min moster er post, og er helt inde i det med at sende. Så håber hun er nede på skolen når jeg henter min mor på fredag, så vil jeg lige forhøre hvordan.. For så er det dine
Det vil være super dejligt
Er det forresten tyggetabletter?
Baagøe skriver: Hvornår er du på Fyn igen? Dem vil Laura da meget gerne overtage!
Thalita skriver: Det vil være super dejligt Er det forresten tyggetabletter?
LouiseVous skriver: hmm tyggetabletter. Det kan jeg ikke finde på den, men de må knuses, så det ku jeg da bestemt kun forestille mig
hmm tyggetabletter. Det kan jeg ikke finde på den, men de må knuses, så det ku jeg da bestemt kun forestille mig
Okay
Thalita skriver: Okay
LouiseVous skriver: Men de er til børn mellem 1 og 10 årOg så er der 173 tilbage, hvis de har skrevet rigtig uden på glasset. Jeg havde lavet en fejl fra start
Men de er til børn mellem 1 og 10 årOg så er der 173 tilbage, hvis de har skrevet rigtig uden på glasset. Jeg havde lavet en fejl fra start
Sådan kan det gå
Men det lyder rigtig godt
LouiseVous skriver: Uhha det ku jeg snart komme. Men de er vidst lovet væk.. I hvert fald hvis jeg finder ud a det sendehalløj..
Uhha det ku jeg snart komme. Men de er vidst lovet væk.. I hvert fald hvis jeg finder ud a det sendehalløj..
Øv! Ellers må du endelig sige til!
Baagøe skriver: Øv! Ellers må du endelig sige til!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128