Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseVous skriver: Nogle som har børn i alderen 1-10år som kan lide vitaminpiller med kirsebærsmag? Astrid kan nemlig ikke lide dem, så nu står jeg med et glas med 172 minus to piller i.. Så hvis nogen i, eller omkring viborg vil have dem, så sig til
Nogle som har børn i alderen 1-10år som kan lide vitaminpiller med kirsebærsmag? Astrid kan nemlig ikke lide dem, så nu står jeg med et glas med 172 minus to piller i.. Så hvis nogen i, eller omkring viborg vil have dem, så sig til
Øv, jeg har lang vej til Viborg
Men det er da pænt af dig at tænke på andre på den måde
Thalita skriver: Øv, jeg har lang vej til Viborg Men det er da pænt af dig at tænke på andre på den måde
LouiseVous skriver: Hvor du fra i landet? Hvis det har intr? Og tusinde tak. Jeg får dem bare ikke brugt, og ved ikk hva jeg sku ta for dem, så de gives væk ved afhentning.
Hvor du fra i landet? Hvis det har intr? Og tusinde tak. Jeg får dem bare ikke brugt, og ved ikk hva jeg sku ta for dem, så de gives væk ved afhentning.
Jeg bor i Kolding, så der er jo et rimeligt stykke vej
Thalita skriver: Jeg bor i Kolding, så der er jo et rimeligt stykke vej
LouiseVous skriver: Jeg kommer lidt rundt omkring i danmark, men Kolding:s uhh det kniver. Øv
Jeg kommer lidt rundt omkring i danmark, men Kolding:s uhh det kniver. Øv
Øv øv
Men så skal der jo nok være nogen andre som får glæde af dem
Thalita skriver: Øv øv Men så skal der jo nok være nogen andre som får glæde af dem
LouiseVous skriver: Håber jeg. Men lidt skidt nu hvor du jo godt ku ha brugt dem.
Håber jeg. Men lidt skidt nu hvor du jo godt ku ha brugt dem.
Ja
Thalita skriver: Ja
LouiseVous skriver: Hvis nu jeg ka finde ud af det, vil det så ha intr. hvis du skal betale porto?
Hvis nu jeg ka finde ud af det, vil det så ha intr. hvis du skal betale porto?
Ja, det er jeg
Hvis jeg altså kan finde ud af det med at overføre penge
Det har jeg ikke prøvet før.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128