Hvornår fik i mens efter kirurgisk/medicinsk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

M&N

ekebiv skriver:

Jeg fik en MA d 6 dec og jeg venter stadig  jeg blødte 2 dage i forbindelse med stikpillerne og en uge senere havde jeg en kæmpe vé og der kom en stor klump ud(de mener på sygehuset at jeg først reelt har aborteret dér), herefter blødte jeg en del i 1½ uge (så meget at jeg måtte tage ekstra jern) og nu  pletbløder med nogle dages mellemrum. Jeg er også ved at blive vanvittig over at vente og hver gang jeg begynder at bløde tænker jeg "YES!! Så kan vi komme igang igen" men nej, dagen efter bløder jeg måske ikke. På sygehuset sagde de at der stadig var en lille bitte smule væv tilbage så jeg skulle forvente en ordentlig omgang mens. Men så kom dog med den!!  

Lige et sidespring, hvad er pletblødning egentlig?? Er det frisk blod eller kan det være "gammelt blod" og hvor lidt og hvor meget??

Hm, det virker da underligt og meget mystisk! 

Pletblødning kan både være frisk og gammelt blod. I mit tilfælde er det blod men brunt blod og så engang i mellem er det lidt lyserødt.

Det kan jeg da huske fra dengang jeg tog mine p-piller forkert ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

ekebiv

BabyWish2012 <3 skriver:

Hm, det virker da underligt og meget mystisk! 

Pletblødning kan både være frisk og gammelt blod. I mit tilfælde er det blod men brunt blod og så engang i mellem er det lidt lyserødt.

Det kan jeg da huske fra dengang jeg tog mine p-piller forkert ...

Plet blødningerne starter som regel med frisk blod (derfor tror jeg også hver gang at det er mens &nbsp men går så over i brunligt i løbet af dagen for så at forsvinde en dags tid eller 2.

Hvorfor syns du det lyder mystisk?? Bliver lidt nysgerrig/nervøs for om du mener der kan være "noget galt". Jeg har passet godt på for ikke at få underlivsbetændelse osv for jeg magter ikke mere bøvl og vil bare være gravid igen

Anmeld

16. januar 2012

M&N

ekebiv skriver:

Plet blødningerne starter som regel med frisk blod (derfor tror jeg også hver gang at det er mens &nbsp men går så over i brunligt i løbet af dagen for så at forsvinde en dags tid eller 2.

Hvorfor syns du det lyder mystisk?? Bliver lidt nysgerrig/nervøs for om du mener der kan være "noget galt". Jeg har passet godt på for ikke at få underlivsbetændelse osv for jeg magter ikke mere bøvl og vil bare være gravid igen

Synes bare det lyder mystisk at du pletbløder så længe.

Mistænker ikke underlivsbetændelse. For det mener jeg ikke du har, men altså kan jo ikke sige det med sikkerhed..

Fik du udskrabning eller medicinsk? For hvis det er medicinsk, så er det nok derfor du stadig pletbløder en gang i mellem. 

Det var slet ikke for at gøre dig urolig

Anmeld

16. januar 2012

ekebiv

BabyWish2012 <3 skriver:

Synes bare det lyder mystisk at du pletbløder så længe.

Mistænker ikke underlivsbetændelse. For det mener jeg ikke du har, men altså kan jo ikke sige det med sikkerhed..

Fik du udskrabning eller medicinsk? For hvis det er medicinsk, så er det nok derfor du stadig pletbløder en gang i mellem. 

Det var slet ikke for at gøre dig urolig

Baby var 8+6 men levede ikke mere så fik en medicinsk så det er forhåbentlig derfor jeg stadig bløder. Skal til læge på mandag, så kan jeg spørge ham  

Anmeld

16. januar 2012

pastry26

BabyWish2012 <3 skriver:

Nemlig. Er bare så meget i tvivl! Og det er jo ikke engang det rigtige PB vi er gået igang med, vi hygger os bare op til. For generelt og realistisk set så går vi først igang når jeg har fået mens, men hvis der var en ny spire i maven er den da fuldstændig velkommen.

Men ved ikke.

Hvis du skulle råde mig til hvornår jeg ku tage en test, hvornår sku det så være? 

Og, held og lykke med PB! 

Den er svær. Jeg ville for det første have svært ved ikke at teste hele tiden  Tror måske jeg ville teste om en uges tid, eller hvis jeg begyndte at få flere symptomer... 

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.