Hvornår fik i mens efter kirurgisk/medicinsk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.220 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

M&N

Ved godt de siger 4-6 uger, men er nysgerrig om hvornår I andre fik jeres mens efter abort?

- Idag er det 4 uger og 3 dage siden.

Ved ikke om jeg er købt eller solgt mht til om jeg er gravid eller ej, vi har ikke forsøgt 100% men vi har stadig gjort det  Så tør ikke rigtig teste, i frygt for at blive skuffet.

Testede for 1 uge siden, den var negativ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

pastry26

Jeg fik en kirurigisk abort og mener der gik ca halvanden måned fra jeg stoppede med at bløde pga aborten 

Anmeld

16. januar 2012

M&N

pastry26 skriver:

Jeg fik en kirurigisk abort og mener der gik ca halvanden måned fra jeg stoppede med at bløde pga aborten 

Okay, så du regnede ud fra da du stoppede med at bløde til du fik den?

For jeg stoppede allerede med at bløde 5 dage efter.  

Anmeld

16. januar 2012

pastry26

Ja. Jeg blødte også kun en uge ca. 

Anmeld

16. januar 2012

M&N

pastry26 skriver:

Ja. Jeg blødte også kun en uge ca. 

Okay, tak.

Havde du nogen følelse om at den var på vej?

Anmeld

16. januar 2012

pastry26

BabyWish2012 <3 skriver:

Okay, tak.

Havde du nogen følelse om at den var på vej?

Tænker du på mens smerter fx? Altså jeg har aldrig været så god til det der med at lægge mærke til mine symptomer, men så vidt jeg husker var alting som det plejede, dvs. jeg fik en murren i underlivet ca dagen før min mens kom.. 

Anmeld

16. januar 2012

M&N

pastry26 skriver:

Tænker du på mens smerter fx? Altså jeg har aldrig været så god til det der med at lægge mærke til mine symptomer, men så vidt jeg husker var alting som det plejede, dvs. jeg fik en murren i underlivet ca dagen før min mens kom.. 

Jep, lige det jeg mente. 

Blev gravid i første hug og der havde jeg stikkende smerter i hver side og det har jeg haft lidt af hver dag. Om aftenen inden jeg ligger mig eller har lagt mig får jeg kvalme.

Men er så bange for at teste i frygt for at det enten er for tidligt, eller at den slet ikke er der. 

Anmeld

16. januar 2012

pastry26

BabyWish2012 <3 skriver:

Jep, lige det jeg mente. 

Blev gravid i første hug og der havde jeg stikkende smerter i hver side og det har jeg haft lidt af hver dag. Om aftenen inden jeg ligger mig eller har lagt mig får jeg kvalme.

Men er så bange for at teste i frygt for at det enten er for tidligt, eller at den slet ikke er der. 

Jeg  for at du er gravid så  De der symptomer kan nogengange gøre en helt skør, vi prøver også at blive gravide herhjemme og bedst som man tror den er der, så får man sin mens..  

Anmeld

16. januar 2012

M&N

pastry26 skriver:

Jeg  for at du er gravid så  De der symptomer kan nogengange gøre en helt skør, vi prøver også at blive gravide herhjemme og bedst som man tror den er der, så får man sin mens..  

Nemlig. Er bare så meget i tvivl! Og det er jo ikke engang det rigtige PB vi er gået igang med, vi hygger os bare op til. For generelt og realistisk set så går vi først igang når jeg har fået mens, men hvis der var en ny spire i maven er den da fuldstændig velkommen.

Men ved ikke.

Hvis du skulle råde mig til hvornår jeg ku tage en test, hvornår sku det så være? 

Og, held og lykke med PB! 

Anmeld

16. januar 2012

ekebiv

Jeg fik en MA d 6 dec og jeg venter stadig  jeg blødte 2 dage i forbindelse med stikpillerne og en uge senere havde jeg en kæmpe vé og der kom en stor klump ud(de mener på sygehuset at jeg først reelt har aborteret dér), herefter blødte jeg en del i 1½ uge (så meget at jeg måtte tage ekstra jern) og nu  pletbløder med nogle dages mellemrum. Jeg er også ved at blive vanvittig over at vente og hver gang jeg begynder at bløde tænker jeg "YES!! Så kan vi komme igang igen" men nej, dagen efter bløder jeg måske ikke. På sygehuset sagde de at der stadig var en lille bitte smule væv tilbage så jeg skulle forvente en ordentlig omgang mens. Men så kom dog med den!!  

Lige et sidespring, hvad er pletblødning egentlig?? Er det frisk blod eller kan det være "gammelt blod" og hvor lidt og hvor meget??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.