Kat slutter på p-piller, hvornår er den i løb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.240 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Anonym trådstarter

Nogen som ved hvornår en kat som normalt bruger p-piller , og får den sidste pille fordi planen er den skal have killinger, hvornår kommer den så i løb og kan blive gravid ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Cookiemonsteret

Det er sjældent at de kommer i løbetid før februar, så vil skyde på at det først er der hun kommer i løbetid igen  

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Cookiemonsteret skriver:

Det er sjældent at de kommer i løbetid før februar, så vil skyde på at det først er der hun kommer i løbetid igen  

Februar !? Nåh har jeg ikke hørt før, troede de var det ca hver måned ???

Anmeld

16. januar 2012

Noneother

De begynder som regel hen ad foråret, men det kan snyde her i det "varme" vejr.

Eller hvis den som min kat er mærkelig og altid bliver skruplid***** i julen.

Skal du bruge tips til succesparring (fx. med bestemt hankat) så siger du bare til når det er. -Har prøvet det en del gange efterhånden.

-og bare lige en tilføjelse. P-piller er en fin præventionsform i korte  perioder, men hvis du bruger dem igennem længere tid, øger det risikoen for kræft hos katten.

Anmeld

16. januar 2012

Cookiemonsteret

Anonym skriver:

Februar !? Nåh har jeg ikke hørt før, troede de var det ca hver måned ???

Fra februar til august-september er de i løbetid ca hver 14.dag medmindre de bliver drægtige  

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

De begynder som regel hen ad foråret, men det kan snyde her i det "varme" vejr.

Eller hvis den som min kat er mærkelig og altid bliver skruplid***** i julen.

Skal du bruge tips til succesparring (fx. med bestemt hankat) så siger du bare til når det er. -Har prøvet det en del gange efterhånden.

-og bare lige en tilføjelse. P-piller er en fin præventionsform i korte  perioder, men hvis du bruger dem igennem længere tid, øger det risikoen for kræft hos katten.

Haha fjollet kat de er nu sjov engang imellem og tak for råd og hjælp jeg ved godt det med p-piller er noget værre gift faktisk, jeg har 4 race katte med fine stamtavler og har haft flere og har snart eget registreret opdræt osv, så ved godt det er noget skidt, mine piger har ikke fået p-piller så er ikke inde i hcornår Hunkatten er klar )

Det er en opdrætter som vil låne min han til avl så vi prøver lige at finde ud af hvornår den bliver i løb

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Cookiemonsteret skriver:

Fra februar til august-september er de i løbetid ca hver 14.dag medmindre de bliver drægtige  

Oki så hvis ni sidste pille var igår, hvornår tror du så man kunne forvente den kommer i løb?  

Anmeld

16. januar 2012

Mother-love

Det eneste jeg kan sige er du er ihvertfald ikke i tvivl om hvornår den er i løbetid.

Anmeld

16. januar 2012

Mother-love

Det eneste jeg kan sige er du er ihvertfald ikke i tvivl om hvornår den er i løbetid.

Anmeld

16. januar 2012

Cookiemonsteret

Anonym skriver:

Oki så hvis ni sidste pille var igår, hvornår tror du så man kunne forvente den kommer i løb?  

Her i februar en gang man kan mærke det på katten med det samme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.