har du tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Caroline86

heaven skriver:

hvor lyder det godt, der er nogen der passer på dig - selvom man er stærk, har man indimellem også brug for at være "den lille" der higer efter knus og omsorg. Du er SÅ sej, det synes jeg virkelig..... og så vil jeg i øvrigt rose dig for ikke at svine D til i frustration herinde f.eks - det kunne jeg nemlig selv finde på tror jeg, og det er jo egentlig ikke særlig fordrende for samarbejdet osv.... du tror ikk i finder sammen igen??

knuz Jannie

Jeg får jo ikke noget ud af at svine ham til jo... måske et sekunds tilfredsstillende samtykke fra Jer tøser om at han er en kæmpe klovn men det ændrer jo ikke på noget! Og det er virkelig vigtigt for mig at vi kan samarbejde... Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skulle sige om ham! Elsker ham højt og ønsker ham alt det bedste i livet, så det er svært for mig at finde den vrede frem, faktisk! Men nej.. vi finder ikke sammen igen! Det tror jeg ikke nogen af os regner med, og hvis dagen skulle komme at han gerne vil så tror jeg bare ikke jeg vil/tør... jeg tror aldrig rigtigt jeg kan stole på ham igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

heaven

Caroline86 skriver:

Jeg får jo ikke noget ud af at svine ham til jo... måske et sekunds tilfredsstillende samtykke fra Jer tøser om at han er en kæmpe klovn men det ændrer jo ikke på noget! Og det er virkelig vigtigt for mig at vi kan samarbejde... Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skulle sige om ham! Elsker ham højt og ønsker ham alt det bedste i livet, så det er svært for mig at finde den vrede frem, faktisk! Men nej.. vi finder ikke sammen igen! Det tror jeg ikke nogen af os regner med, og hvis dagen skulle komme at han gerne vil så tror jeg bare ikke jeg vil/tør... jeg tror aldrig rigtigt jeg kan stole på ham igen!

if you love it, set it free.... og ja, selvfølgelig er i nødt til at samarbejde så L får det bedste ud af jer begge... lykke til jer i hvert fald - og selvfølgelig finder du en ny prins, når tiden er rigtig til det. Sådan går det jo heldigvis for langt de fleste... og igen, godt der er nogen der passer på dig...

knuz JAnnie

Anmeld

20. januar 2012

TaAsJu

Sætter så stor pris på min mand og vi bruger rigtig meget tid sammen. For os er det vigtigt at vi har lidt alene tid sammen! Men det kan jo smutte i hverdagen...
Og tak fordi du tager den op for når der går hverdag i den, glemmer man det tit... Men håber virkelig du finder en endag der sætter pris på din kærlighed

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

heaven skriver:

if you love it, set it free.... og ja, selvfølgelig er i nødt til at samarbejde så L får det bedste ud af jer begge... lykke til jer i hvert fald - og selvfølgelig finder du en ny prins, når tiden er rigtig til det. Sådan går det jo heldigvis for langt de fleste... og igen, godt der er nogen der passer på dig...

knuz JAnnie

lige præcis

Tak, søde

Anmeld

20. januar 2012

lio

Caroline86 skriver:

dejligt at du kom ud af det og endte i et forhold der er sundt for dig

Det er vigtigt i et forhold at begge parter gir' sig 100%

(der skal to til tango)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.