har du tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Caroline86

sarahb skriver:

Hvor er du Skøn!!!

Nej jeg glemmer det faktisk nogle gange, men min mand er såååå god til at vise og give mig hans kærlighed, så husker jeg at give tilbage!

det kan være godt med en lille reminder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

sarahb

Caroline86 skriver:

det kan være godt med en lille reminder

Ja og han er heldigvis så skøn at han husker mig på at værdsætte og vise jeg elsker ham hver dag!

Og jeg er sikker på du også finder dig sådan en Du er jo Skøn!

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

sarahb skriver:

Ja og han er heldigvis så skøn at han husker mig på at værdsætte og vise jeg elsker ham hver dag!

Og jeg er sikker på du også finder dig sådan en Du er jo Skøn!

selvfølgelig gør jeg det når tiden er rigtigt dukker han nok op

tak, søde dig!

Anmeld

20. januar 2012

sarahb

Caroline86 skriver:

selvfølgelig gør jeg det når tiden er rigtigt dukker han nok op

tak, søde dig!

Lige præcis.
Du har det godt og det hele fungerer osv søde?

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

sarahb skriver:

Lige præcis.
Du har det godt og det hele fungerer osv søde?

ja, det synes jeg Det har været lidt hårdt med de 3 eksaminer osv, men vi klarer os da Laura er ved at få nye tænder (hun bliver jo også 2 år nu), så det er skide sjovt (nååårh, nej!!!) Men... vi kører stadig én dag ad gangen stilen og har det godt

Vores hverdag er ikke synderligt ændret... Det eneste der er lavet meget om, et tidspunkterne hvor jeg bader for nu er der ingen til at holde øje med hende om morgenen hæhæ

Anmeld

20. januar 2012

heaven

Caroline86 skriver:

ja, det synes jeg Det har været lidt hårdt med de 3 eksaminer osv, men vi klarer os da Laura er ved at få nye tænder (hun bliver jo også 2 år nu), så det er skide sjovt (nååårh, nej!!!) Men... vi kører stadig én dag ad gangen stilen og har det godt

Vores hverdag er ikke synderligt ændret... Det eneste der er lavet meget om, et tidspunkterne hvor jeg bader for nu er der ingen til at holde øje med hende om morgenen hæhæ

det lyder fantastisk at det lykkedes dig at opretholde dagligdagen du er dæleme sej - men jeg tænker også - får DU reageret?? Altså får du grædt og "skældt ud" (om ikke andet så bare "for dig selv") osv?? Når man tænker på det kom totalt ud i det blå for dig, så synes jeg det er vildt at du klare det SÅ flot!!! du må have et godt overskud på - ja - overskudskontoen og bare du passer på dig selv, så er det jo fantastisk.... håber du har nogen omkring dig...knuz Jannie

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

heaven skriver:

det lyder fantastisk at det lykkedes dig at opretholde dagligdagen du er dæleme sej - men jeg tænker også - får DU reageret?? Altså får du grædt og "skældt ud" (om ikke andet så bare "for dig selv") osv?? Når man tænker på det kom totalt ud i det blå for dig, så synes jeg det er vildt at du klare det SÅ flot!!! du må have et godt overskud på - ja - overskudskontoen og bare du passer på dig selv, så er det jo fantastisk.... håber du har nogen omkring dig...knuz Jannie

tak Jannie

Jeg har faktisk minus på overskudskontoen, men man hiver vel nødrationerne frem når det er ens børn det drejer sig om

Jeg tager nogle ture hvor jeg får vældigt ondt af mig selv Men nok ikke så mange som jeg burde

Jeg har heldigvis nogle helt fantastiske mennesker der støtter mig og stiller op når der er behov (og når der ikke er behov, men det er jo kun skønt!)

Anmeld

20. januar 2012

lio

Caroline86 skriver:

Ja, tid til kærligheden?

Eller har du for travlt? og hvad med din partner?

Husker I er nyde hinanden hver eneste dag og glæde Jer over at have én der støtter Jer og som elsker Jer?

Efter Daniel er gået fra mig tænker jeg tit over hvor snydt jeg føler mig... snydt fordi jeg har investeret så meget i vores forhold og snydt fordi han ikke var villig til at investere da det var hans tur... Men det er jo noget pjat! For det var min kærlighed til ham der gjorde at jeg VILLE investere! At jeg ville gøre ALT for at vores liv skulle blive som det vi drømte om...

Jeg ved slet ikke hvad jeg vil med det her indlæg... Måske bare minde alle om at sætte pris på de mennesker der virkelig er der for Jer... også venner og veninder - familie!

Og så lige en lille sang at slutte af med

knus Caroline

http://www.youtube.com/watch?v=kXy8esOQYT4

Det du lige skrev om jeres forhold gav mig liige en reminder om et tidl. forhold jeg har haft. (er i lykkelige omstændigheder med min nuværende kæretse nu) men jeg gik fra min ex fordi jeg blev ved med at kæmpe og investerede alt min kærlighed i vores forhold, det endte rigtig skidt med depression og det har jeg lært meget af. Får jeg ikke igen af kærligheden så kan jeg lige så godt droppe det og komme videre.

Nu snakker vi jævnligt om vores følelser og slukker gern for tv og andetkl 20.00 for at gå tidligt i seng og bare kramme og snakke og hvad det ellers kan føre til. Det finder vi meget vigtigt.

Anmeld

20. januar 2012

heaven

tak Jannie

Jeg har faktisk minus på overskudskontoen, men man hiver vel nødrationerne frem når det er ens børn det drejer sig om

Jeg tager nogle ture hvor jeg får vældigt ondt af mig selv Men nok ikke så mange som jeg burde

Jeg har heldigvis nogle helt fantastiske mennesker der støtter mig og stiller op når der er behov (og når der ikke er behov, men det er jo kun skønt!)

hvor lyder det godt, der er nogen der passer på dig - selvom man er stærk, har man indimellem også brug for at være "den lille" der higer efter knus og omsorg. Du er SÅ sej, det synes jeg virkelig..... og så vil jeg i øvrigt rose dig for ikke at svine D til i frustration herinde f.eks - det kunne jeg nemlig selv finde på tror jeg, og det er jo egentlig ikke særlig fordrende for samarbejdet osv.... du tror ikk i finder sammen igen??

knuz Jannie

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

Äiti Bianca skriver:

Det du lige skrev om jeres forhold gav mig liige en reminder om et tidl. forhold jeg har haft. (er i lykkelige omstændigheder med min nuværende kæretse nu) men jeg gik fra min ex fordi jeg blev ved med at kæmpe og investerede alt min kærlighed i vores forhold, det endte rigtig skidt med depression og det har jeg lært meget af. Får jeg ikke igen af kærligheden så kan jeg lige så godt droppe det og komme videre.

Nu snakker vi jævnligt om vores følelser og slukker gern for tv og andetkl 20.00 for at gå tidligt i seng og bare kramme og snakke og hvad det ellers kan føre til. Det finder vi meget vigtigt.

dejligt at du kom ud af det og endte i et forhold der er sundt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.