Børnepenge sats??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MSM skriver:

undrede det ikke at dit barn kun var 2 år, men skulle have fra en gruppe som hedder de 3-6 år???(sagt med et smil på læben)

Nej, hvorfor dog? Hun har altid været langt fremme i skoene . Jo, nu når jeg tænker over det, ville det jo ikke give nogen mening, men det er ikke altid, jeg er i stand til at tænke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

MSM

PT skriver:

Nej, hvorfor dog? Hun har altid været langt fremme i skoene . Jo, nu når jeg tænker over det, ville det jo ikke give nogen mening, men det er ikke altid, jeg er i stand til at tænke

Nej, kender det alt for godt.. Det er bedst når tingene bliver skåret ud i pap.. Så er der jo ikke noget at tage fejl af..

Anmeld

16. januar 2012

Axelsmor<3

Er der nogen der ved om vi får sats for begge vores børn her den 20 januar selvom min datter blev født den 24/12-11?

Anmeld

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MSM skriver:

Nej, kender det alt for godt.. Det er bedst når tingene bliver skåret ud i pap.. Så er der jo ikke noget at tage fejl af..

Præcis. Vil dog holde mig til undskyldningen, at jeg er/var gravid og stod midt i en flyning. Hvor meget kan man virkelig forlange af sin hjerne

Anmeld

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Axelsmor<3 skriver:

Er der nogen der ved om vi får sats for begge vores børn her den 20 januar selvom min datter blev født den 24/12-11?

Da hun blev født inden 1. Januar vil du også få for hende, ja

Anmeld

16. januar 2012

Axelsmor<3

PT skriver:

Da hun blev født inden 1. Januar vil du også få for hende, ja

okay altid rart at vide .. tak.

Anmeld

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Axelsmor<3 skriver:

okay altid rart at vide .. tak.

Det var da så lidt

Anmeld

16. januar 2012

stm2812

Livas mor skriver:

Jamen sådan tolkede jeg det egentlig også, men så burde den bare hedde 0-3 år og så 3-6 år ikke.. Måske er jeg bare ordkløver

Ja forstår heller ikke de har valgt at skrive 0-2 år.. Kan sagtens forstå du er blevet lidt i tvivl..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.