Børnepenge sats??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Livas mor

Hej søde damer..

Hjælp mig lige her.

Jeg har Liva som blev 2 år i november, hun er altså 26 måneder nu. Jeg blev pludselig i tvivl om hvor meget vi så får i børnepenge nu?

Får vi for 0-2 eller 3-6?

Hjælp mig lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

stm2812

Livas mor skriver:

Hej søde damer..

Hjælp mig lige her.

Jeg har Liva som blev 2 år i november, hun er altså 26 måneder nu. Jeg blev pludselig i tvivl om hvor meget vi så får i børnepenge nu?

Får vi for 0-2 eller 3-6?

Hjælp mig lige

jeg er ikke sikker, men sådan jeg forstår det så får du den samme sats som tidligere indtil hun fylder 3 år.. det er i hvert fald min tolkning af det

Anmeld

16. januar 2012

Livas mor

stm2812 skriver:

jeg er ikke sikker, men sådan jeg forstår det så får du den samme sats som tidligere indtil hun fylder 3 år.. det er i hvert fald min tolkning af det

Jamen sådan tolkede jeg det egentlig også, men så burde den bare hedde 0-3 år og så 3-6 år ikke.. Måske er jeg bare ordkløver

Anmeld

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
stm2812 skriver:

Helt korrekt . Min datter blev to i september og i oktober fik jeg satsen for 0-2 årige

Anmeld

16. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

min søn er lige faldet, og han blev 3 i december. så til hun bliver 3år får 4200,-

Anmeld

16. januar 2012

Livas mor

PT skriver:

Helt korrekt . Min datter blev to i september og i oktober fik jeg satsen for 0-2 årige

Ok så intet er ændret før hun fylder 3 år? Tænkte det egentlig også, men så blev jeg i tvivl om så var det bare en kringlet måde de havde forklaret det på hos kommunen synes jeg.. men tak

Anmeld

16. januar 2012

Livas mor

Oliver&Troia <3 skriver:

min søn er lige faldet, og han blev 3 i december. så til hun bliver 3år får 4200,-

Super tak..

Anmeld

16. januar 2012

MSM

Livas mor skriver:

Jamen sådan tolkede jeg det egentlig også, men så burde den bare hedde 0-3 år og så 3-6 år ikke.. Måske er jeg bare ordkløver

Det er fordi 0-2 år er fra 0 til og med 2 år. 3-6 år starter fra de er 3. Hvis 0-2 år kun vil indtil de blev 2 år, så ville man jo ingenting få det år hvor de er 2

Men ja, det er lidt overkløveri og håber du har sået svar på det du ønskede..

Anmeld

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Livas mor skriver:

Ok så intet er ændret før hun fylder 3 år? Tænkte det egentlig også, men så blev jeg i tvivl om så var det bare en kringlet måde de havde forklaret det på hos kommunen synes jeg.. men tak

Ja, det står lidt kringlet, og jeg havde i oktober også forventet satsen for 3-6 årige. Men åbenbart mener de 0-2 inkl

Anmeld

16. januar 2012

MSM

PT skriver:

Ja, det står lidt kringlet, og jeg havde i oktober også forventet satsen for 3-6 årige. Men åbenbart mener de 0-2 inkl

undrede det ikke at dit barn kun var 2 år, men skulle have fra en gruppe som hedder de 3-6 år???(sagt med et smil på læben)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.