Hvordan vasker man hovedpuder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

celkt

AalborgPigen skriver:

Hahah ej det var en god ide  

tror ikke det er nødvendigt, hvis det er microfiber puder... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Muffin_girl

Becks skriver:

LANG tid  Det snyder nogen gange, så man tror de er tørre, og så er de det ikke alligevel..

Hmm, ville ikke tørre uden, da fjerene samler sig i klumper.. Hvis du ikke har bolde, så brug tennissko eller andre sko som kan komme i tørren (Det kan de fleste tennissko) Der skal nemlig være noget som banker puderne..

Øhhm sådan nogle sko har jeg ikke.. Har kun sådan nogle fra HM.. de kan sku ikke tåle det tror jeg.. men altså puderne er ikke dun. Det er sådan nogle billige nogle fra ikea med vatagtigt inden i .. 

Anmeld

16. januar 2012

FrkT

AalborgPigen skriver:

Jeg har ikke nogen.. Og kan heller ikke få fat i nogle.. Så må jeg tørre dem og banke dem... Andet kan jeg ikke gøre... Men de er ikke med dun, det er sådan nogle billige nogle fra ikea.. Med sådan noget vatagtigt indeni.. ???? 

Så kan det godt være du kan tørretumble dem uden, prøv at læse på mærket der sidder deri, står der ikke noget der? Der plejer at være et symbol med en tørretumbler med enten kryds over eller en prik, to prikker eller tre prikker i...

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

celkt skriver:

tror ikke det er nødvendigt, hvis det er microfiber puder... :-)

Nej vel? det er bare sådan nogle billige nogle.. Tror du de skal have 2 timer, Eller mere i tørretumbler? 

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

FrkT skriver:

Så kan det godt være du kan tørretumble dem uden, prøv at læse på mærket der sidder deri, står der ikke noget der? Der plejer at være et symbol med en tørretumbler med enten kryds over eller en prik, to prikker eller tre prikker i...

Der står bare tørretumble normal ?? Tror du de skal have 2 timer, eller mere ? 

Anmeld

16. januar 2012

celkt

AalborgPigen skriver:

Nej vel? det er bare sådan nogle billige nogle.. Tror du de skal have 2 timer, Eller mere i tørretumbler? 

tja, giv dem et par timer og læg dem så på en radiatior nappen over, så burde alt fugt være fordampet...

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

celkt skriver:

tja, giv dem et par timer og læg dem så på en radiatior nappen over, så burde alt fugt være fordampet...

Det er fordi jeg kan max give dem 2½ time.. Fordi det er i sådan en vaskekælder, hvor de 2½ timer koster 30 kr.. 

Anmeld

16. januar 2012

Nea85

Hvis det ikke er med dun, skal der ikke tennisbolde med i tumbleren. Og så tager det ikke så lang tid at tørre dem

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

Nea85 skriver:

Hvis det ikke er med dun, skal der ikke tennisbolde med i tumbleren. Og så tager det ikke så lang tid at tørre dem

Tror du at 2½ time kan tørre dem ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.