Nedpakning af køkkenting - gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

FrkT

CamillaP skriver:

altså de gange jeg har flyttet så har jeg alt porcelæn i en stabil kasse. Det kan være en mælkekasse eller sådan, og så selvfølgelig pakke det der kan gå i stykker godt ind. 

Jeg har en smule af sådanne kasser, men synes bare det er noget med at tingene SKAL være i flyttekasser, når det er flyttefirma, sådan forstod jeg det i hvert fald på min mor....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

FrkT

EKBJ skriver:

Sørg for at du ikke kommer for mange tunge ting i samme kasse! Når vi har flyttet her hjemme har vi stablet tallerknerne

Ja det er vist en god idé 

Anmeld

16. januar 2012

FrkT

AndreasMor2011 skriver:

de skal stå på højkant, hvis du vil undgå de går i stykker..

Okay... super! Det var lige det jeg manglede hjælp til 

Anmeld

16. januar 2012

Maja_4000

Vi er flyttet 2 gange indenfor 1 år  Hehe .. Men jeg stabler altså bare tallerkenerne .. Ikke noget ind imellem .. Og så aviser rundt om .. Der er endnu ikke blevet smadret noget under flytninger .. 

Men der var det jo så også os selv som skulle flytte det .. Ved ikke hvor forsigtige flyttemænd er  

Anmeld

16. januar 2012

FrkT

Maja_4000 skriver:

Vi er flyttet 2 gange indenfor 1 år  Hehe .. Men jeg stabler altså bare tallerkenerne .. Ikke noget ind imellem .. Og så aviser rundt om .. Der er endnu ikke blevet smadret noget under flytninger .. 

Men der var det jo så også os selv som skulle flytte det .. Ved ikke hvor forsigtige flyttemænd er  

Okay, lægger I så tallerkenerne ned eller står de på højkant?

Anmeld

16. januar 2012

Maja_4000

FrkT skriver:

Okay, lægger I så tallerkenerne ned eller står de på højkant?

Ligger dem ned .. Ligesom når de står i skabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.