Nedpakning af køkkenting - gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.721 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

FrkT

Jeg skal i dag have pakket en stor del af køkkenet ned i flyttekasser, og i den forbindelse tænker jeg om der mon er nogen der kender nogle gode tricks? Er det fx bedst at tallerkener ligger ned eller står op i flyttekasserne? Har masser af aviser til at pakke ind i, men tænker mere sådan placering i flyttekasserne.

Det er et flyttefirma der flytter for os (gave fra mine forældre, da både vi og min lillesøster skal flytte inden for 2 måneder, så har de givet os begge flytningen med et flyttefirma med to flyttemænd), og jeg ved ikke hvor forsigtige de er med tingene i forhold til, hvis man selv flyttede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

quindelist

FrkT skriver:

Jeg skal i dag have pakket en stor del af køkkenet ned i flyttekasser, og i den forbindelse tænker jeg om der mon er nogen der kender nogle gode tricks? Er det fx bedst at tallerkener ligger ned eller står op i flyttekasserne? Har masser af aviser til at pakke ind i, men tænker mere sådan placering i flyttekasserne.

Det er et flyttefirma der flytter for os (gave fra mine forældre, da både vi og min lillesøster skal flytte inden for 2 måneder, så har de givet os begge flytningen med et flyttefirma med to flyttemænd), og jeg ved ikke hvor forsigtige de er med tingene i forhold til, hvis man selv flyttede?

Brug engangsvaskeklude til at lægge mellem tallerkner, glas osv så skal du ikke vaske det hele op når du pakker det ud igen -det skal man med aviser hvor tryksværten smitter af....

Anmeld

16. januar 2012

twinboys

quindelist skriver:

Brug engangsvaskeklude til at lægge mellem tallerkner, glas osv så skal du ikke vaske det hele op når du pakker det ud igen -det skal man med aviser hvor tryksværten smitter af....

Anmeld

16. januar 2012

FrkT

quindelist skriver:

Godt råd... men vil ikke til at ud og investere i engangsvaskeklude, når jeg har så mange aviser, så hellere vaske det hele  Det ville jeg nok gøre alligevel tror jeg 

Anmeld

16. januar 2012

AndreasMor84

FrkT skriver:

Godt råd... men vil ikke til at ud og investere i engangsvaskeklude, når jeg har så mange aviser, så hellere vaske det hele  Det ville jeg nok gøre alligevel tror jeg 

brug skumklude i stedet.. dem til babyer de er jo billige

Anmeld

16. januar 2012

livhemdrup

FrkT skriver:

jeg ville ligge et håndklæde i bunden af flytte kassen og så ligge tallerknerne ned ikke stående så selvfølgelig pakket ind så tror jeg iikke der sker noget.

Anmeld

16. januar 2012

FrkT

AndreasMor2011 skriver:

brug skumklude i stedet.. dem til babyer de er jo billige

Vil ikke ud og købe til nedpakningen, jeg bruger aviser, det er helt fint....

Det jeg søger råd til er hvordan man skal vende dem i flyttekasserne

Anmeld

16. januar 2012

CamillaP

altså de gange jeg har flyttet så har jeg alt porcelæn i en stabil kasse. Det kan være en mælkekasse eller sådan, og så selvfølgelig pakke det der kan gå i stykker godt ind. 

Anmeld

16. januar 2012

EKBJ

FrkT skriver:

Sørg for at du ikke kommer for mange tunge ting i samme kasse! Når vi har flyttet her hjemme har vi stablet tallerknerne

Anmeld

16. januar 2012

AndreasMor84

FrkT skriver:

Vil ikke ud og købe til nedpakningen, jeg bruger aviser, det er helt fint....

Det jeg søger råd til er hvordan man skal vende dem i flyttekasserne

de skal stå på højkant, hvis du vil undgå de går i stykker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.