Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: den var hvertfald et hit herhjemme
den var hvertfald et hit herhjemme
Det må vi lige prøve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: DE kylling dunser er de lavet som alm deller, eller lidt mere eksotisk
DE kylling dunser er de lavet som alm deller, eller lidt mere eksotisk
Jeg putter et æg og havregryn i og så ellers hvad jeg har. I aften kom der feta i, det er godt De kan sagtens laves som alm, men synes de bliver lidt kedelige, så kommer altid et eller andet i.
Mamalou skriver: Jeg putter et æg og havregryn i og så ellers hvad jeg har. I aften kom der feta i, det er godt De kan sagtens laves som alm, men synes de bliver lidt kedelige, så kommer altid et eller andet i.
Det var også det jeg tænkte, så det ikke blev helt som alm
bullerbassen skriver: Det var også det jeg tænkte, så det ikke blev helt som alm
Hvis du/i er til rodfrugter er rösti af den rigtig godt til. Jeg laver det i bradepande i ovnen, det er nemt og lækkert
Mamalou skriver: Hvis du/i er til rodfrugter er rösti af den rigtig godt til. Jeg laver det i bradepande i ovnen, det er nemt og lækkert
Det er du nød til at uddybe , kan godt li rodfrugter.
bullerbassen skriver: Det er du nød til at uddybe , kan godt li rodfrugter.
Jeg plejer at lave det således: tre bagekartofler, to store gulerødder, en stor persillerod, en halvpose jordskokker, 1 porre og 100-200 g feta (efter smag og behag). Skrælles og snittes fint med rivjern. Blandes med fire æg og 1/4 fløde. Smages til med salt og peber. Bages i 20 min v/165 grader og yderligere 25 min med et stykke vådt bagepapir over.
Det er rigtig godt og et hit hos ungerne herhjemme
Mamalou skriver: Jeg plejer at lave det således: tre bagekartofler, to store gulerødder, en stor persillerod, en halvpose jordskokker, 1 porre og 100-200 g feta (efter smag og behag). Skrælles og snittes fint med rivjern. Blandes med fire æg og 1/4 fløde. Smages til med salt og peber. Bages i 20 min v/165 grader og yderligere 25 min med et stykke vådt bagepapir over. Det er rigtig godt og et hit hos ungerne herhjemme
Mmmm det lyder lækkert, det skal prøved
Benjamins'mor skriver: Kylling, kartofler, brun sovs og kogte grøntsager.Hjemmelavet pizza.Ris og karrysovs med kyllingestykker.Ris, bearnaise sovs, stegt grøntsager og kortelleter.
Kylling, kartofler, brun sovs og kogte grøntsager.Hjemmelavet pizza.Ris og karrysovs med kyllingestykker.Ris, bearnaise sovs, stegt grøntsager og kortelleter.
Tak kan se en del er allerede blandt vores nuværende sortiment
bullerbassen skriver: Der var lidt lækkert imellem, tak for input Kalkunbryst er længe siden vi har lavet Kylling bryst , skærer du den bare midt igennem ( selvfølgelig ikke hele vejen ) og hvor længe giver du det
Der var lidt lækkert imellem, tak for input
Kalkunbryst er længe siden vi har lavet
Kylling bryst , skærer du den bare midt igennem ( selvfølgelig ikke hele vejen ) og hvor længe giver du det
Jeg kom pludselig i tanke om jeg egentligt aldrig fik svaret dig tilbage, så det gør jeg lige.
Jeg plejer at lynstege dem til de har fået farve også får de 35-40 minutter i oven med ost og skinke i, selvfølgelig alt afhængelig af hvor store de er.
Jeg kom lige i tanke om hjemmebagte madpandekager af grovmel med oksekød og salat, det er altså også et hit herhjemme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128