Tak for alle jeres råd.... det er rart med så meget opbakning om min følelse af at det bare er helt forkert sådan som de gør. Nu får I lige en opdatering, for jeg fik jo ringet rundt en del igår, da adrealinen kørte på fulde skrue.....
Jeg fik talt med pladanvisningen, og de kunne intet gøre... nej nej, selvfølgelig ikke, men ikke nok med det så siger hende jeg snakker med at Malia ikke er sikret plads i vuggestuen heller... så blev jeg da først og fremmest godt og grundigt sur, for hvor helvdede (undskyld mit sprog) skal hun så sendes hen til en der er fyret for så at skulle sendes til en ny bagefter, ja det kunne hun jo godt se, men så kunne jeg ringe til tilsynsførende der var med til vores besøg og sige til hende som det var.
TAK tænker man bare.... men men... så ringede jeg til lederen af instutionen og fortalte hende hvordan og hvorledes det hele lige nu så ud for mig, og hun berolige mig så og sagde at Malia var på listen og var også kommet med, så jeg havde en sikker plads til hende i vuggestuen d.1 juni. Pyha... en lettet mor lage røret på.... og her er så hvad jeg har valgt at gøre.
Malia starter som aftalt hos dagplejen 1 feb. Men alle de gange hun skal i gæste pleje har jeg så valgt at sige jeg holder hende hjemme... Jeg ville også rigtig gerne bare havde holdt hende helt hjemme, men jeg står samtidig i den situation at min datter er utrolig fremme i skoen og hun trænger til en masse udfordringer, som jeg ikke helt kan blive ved med at give hende, og da jeg samtidg er gravid igen magter jeg faktisk ikke at skulle havde hende hjemme på fuld tid i 4 mdr mere hvor jeg så er høj gravid. sånu bliver vi ved at hun skal starte d. 1 feb. men som sagt bliver hun ikke sendt ud til alle mulige andre når dp,en holder fri.
Og hvis jeg bliver kaldt ind til møder el. så har vi graderet os både med farmor, og en veninde... men hold op hvor kan man da få helt ondt i maven over vores system....
endnu engang tak til jer alle... det varmede med at I alle kunne forstå mig.
Klem
Anmeld