Jeg har brug for at komme af med noget raserri.... for jeg er godt sur på vores kommunale dagpleje lige pt.
Jeg har valgt vuggestue til min datter, men da denne først åbner d. 1 juni, skal hun i dagpleje ind til, det også helt fint... men nu har jeg så fundet ud af at de har givet mig en dagpleje som er fyret og hoder pr. 15 maj 2012. hvilket resultere at der også er mange afspaseringsdage og ferie denne dagplejemor skal holde inden hun stopper helt. Og hvad betyder det... at min datter bliver kastet rundt i manegen fra dagpleje til gæstepleje... Det kan jeg bare ikke acceptere...jeg er ret rundt på gulvet for hvad jeg skal gøre.... for inderst inde ville jeg gerne holde hende hjemme ind til hun så bare kunne starte i vuggestuen, så hun ved at det er der hun skal være... synes det andet er for meget, hun når jo ikke at falde til et sted før hun så bliver flyttet til et andet sted.... men min barsel stopper her d. 6 feb. og så er jeg ledig... det så fristende bare at holde hende hjemme, men så kan jeg jo stå i det dilemma at jeg bliver sendt ud, og hva så...
Hjælp mig med nogen råd til hvad i ville gøre.....
Er jeg helt ved siden af??? Jeg føler virkelig bare de har anbragt hende der fordi det er nemmest for dem.... det er 3½ mdr vi snakker om hun skal være i dagpleje og hun når kun at være der 2½ uge før hun så skal i gæstepleje og sådan fortsætter det resten af tiden...
Anmeld