Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja, nu er det sådan at her er vi begge hjemme.. manden fordi han er sygemeldt og jeg fordi jeg er på barsel og før det arbejdsløs...
Synes det er frustrerende at man hele tiden skal splittes ad som familie hvis man gerne vil mødes med andre forældre...
Så er det enten mor ELLER far der kan lave noget med sønnen...
Hvorfor er der ikke forældregrupper hvor begge forældre er velkomne på samme tid fremfor at mor skal til mødregruppe og far (måske hvis man er heldig det er oprettet) kan komme i legestue for fædre?
Vil da gerne høre om der er andre der også synes det er mærkeligt at man hører så meget om at mænd ikke engagerer sig nok og så samtidig smider man dem væk som en form for andenrangsforældre når det kommer til samvær og aktivering af børnene...
Vi spurgte vores mødregruppe om det var ok kæresten var med og de mødre der var sagde ja det så de ingen problemer med... bagefter blev vi kontaktet af sundhedsplejersken og fik af vide at kæresten ikke måtte være med men blot skulle sætte mig og sønnen af og så køre igen... så nu sidder han herhjemme i 2 timer mutters alene hver uge mens jeg er sammen med andre mødre og babyer fremfor at kunne være med som et ekstra sæt hænder...
Anmeld