hvad kan det være????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Pige2009

Tænder som de andre skriver eller måske et tigerspring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Kofoed.

mor:) skriver:

vi bruger str. 3 fra han var tre måneder, da det gik for langsomt. er sikker på det ikke er problemet, da det nogle gange fosser ud af hans mund, fordi han ikke vil tage imod. Altså han starter på grød på fredag sammen med min sp.

og tror ikke det er så strengt med om det er en dag før de bliver 4 måneder. tror ikke det fungerer sådan at det er på klokkeslaget, men vejledende

Selvfølgelig er det ikke på klokkeslættet, men det er aller tidligst 4 måneder, men ja, nogen er nøje til at starte lidt tidligere end andre, bare man husker at prøve de andre muligheder først, da det jo er det bedste at vente lidt endnu.

Anmeld

16. januar 2012

gonefishing

hejsa

min dreng bliver 4 måneder om to dage. Han har indtil for et par dage siden altid været glad og smilende og mælkeglad

Han er så begyndt på at brokke sig og græde når han skal spise. Han skal underholdes meget mere end før og vil ikke lege på sit aktivitetstæppe.Han er også begyndt at sove mindre og når han hiver min finger i munden, er det som om han prøver at bide.

Men det er nu mest det med at han virker sur på flasken/mælken og får ikke spist særlig meget. Han spiser også med maaange pauser. Spiser lidt, brokker sig, græder og vil ikke have mere efter 20ml. Så går der 15.20min så vil han have lidt mere og sådan fortsætter det til han er træt og vil sove.

Han er også begyndt at brokke sig når han skal sove. Han har ellers altid været nem at putte.

Tror I at der er en tand på vej??eller er det noget tigerspring???? Skal jeg prøve noget grød eller skal jeg vente til på fredag, hvor sundhedsplejersken kommer???

Andre der har oplevet noget lignende??

Sorry det blev så langt.

hvis det er tænderne/gummerne så kan man få noget der lindre på apoteket som er både til børn og voksne og gerne må sluges da det er lavet af rene planter... det brugte vi og det hjalp her. 

hedder noget med multi-oral

Anmeld

16. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

tak for svaret jeg vil straks prøve dine forslag imorgen. Ved du hvor lang tid cirka der kan gå før tænderne kommer frem?

har lige talt med min sp. hun mener ikke det kan være tænderne, da hun ikke mener det er generende med sutteflaske og mælk når man er ved at få tænder.

hun tror at han måske har ondt i halsen...nu er jeg helt forvirret hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.