Før og efter billeder af hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Pige2009

bullerbassen skriver:

Ja det er skønt  Så dejligt med et sted som er ens egen..

Så må jeg lurer lidt i dine gamle indlæg...

Kunne forestille mig , at det så nydes endnu mere ..

Det er det virkelig også Nu er vi virkelig videre og har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

bullerbassen

Baagøe skriver:

Det er det virkelig også Nu er vi virkelig videre og har det godt

Så SKØNT  Hvor er det dejligt, at I er på den anden side. Som sagt kender jeg ikke for historien, men altid dejligt og kunne sige : 

Vi har det godt  Efter en hård tid

Anmeld

15. januar 2012

4kløver

Det ser godt ud..
Men den kage, skal du vil ikke ha hjælp til at spise den..

Anmeld

15. januar 2012

Muffin_girl

Nej hvor ser det bare lækkert skønt ud Rigtigt hyggeligt.. Gad godt det var mig.. Hvor har du fået fat i den fine lyserøde "lilleper" seng ?

Anmeld

15. januar 2012

dorthemus

Godt gået!!! Jeg ved hvor hårdt arbejde det er at sætte et hus/lejl. i stand. Men resultatet gør hele det hårde slid værd

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Hvor er det blevet flot, super sejt gået at du har kunnet gøre så meget selv, og I har fået et skønt lille hjem

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

bullerbassen skriver:

Så SKØNT  Hvor er det dejligt, at I er på den anden side. Som sagt kender jeg ikke for historien, men altid dejligt og kunne sige : 

Vi har det godt  Efter en hård tid

Hvor er du sød!  Ja, det er bare fantastisk

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

4kløver skriver:

Det ser godt ud..
Men den kage, skal du vil ikke ha hjælp til at spise den..

Tak søde Vi har spist den - banankage overtrukket med Valrhona chokolade!

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Nej hvor ser det bare lækkert skønt ud Rigtigt hyggeligt.. Gad godt det var mig.. Hvor har du fået fat i den fine lyserøde "lilleper" seng ?

Mange tak Sengen er faktisk købt i Ønskebørn, da de solgte ud

Anmeld

15. januar 2012

gonefishing

Baagøe skriver:

Jeg købte hus alene her i sommeren som en frisk start efter nogle svære år og har brugt en del af efteråret på at renovere det. Derfor har jeg modtaget flere opfordringer fra mine venner herinde om før og efter billeder, så her kommer de med efterbillederne først

De tidligere ejere havde linolium på hele 1. salen - soveværelse, børneværelse og kontor!  Så de oprindelige gulve er fundet nedenunder og afhøvlet, ludbehandlet og til sidst sæbebehandlet. Der er dampet tapet af i hele huset og opsat nyt glasvæv og derefter malet. Desuden er der lagt klinker i bryggers, entré og køkken og bryggersgulvet er desuden brækket op og isoleret. I soveværelset har jeg fået en tømrer til at bygge walk-in-closet, hvilket er blevet super fedt 

Er så glad for mit helt eget hus og faktisk også ret stolt over, at jeg alene har været i stand til at købe det til Laura og jeg

Det ser rigtig flot ud.. Men må jeg sige noget... pas nu på med at sætte billeder ud som alle kan se, via google, med PH lamper og dyre møbler...

hilsen en der har haft indbrud et par gange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.