Baagøe skriver:
Jeg købte hus alene her i sommeren som en frisk start efter nogle svære år og har brugt en del af efteråret på at renovere det. Derfor har jeg modtaget flere opfordringer fra mine venner herinde om før og efter billeder, så her kommer de med efterbillederne først
De tidligere ejere havde linolium på hele 1. salen - soveværelse, børneværelse og kontor!
Så de oprindelige gulve er fundet nedenunder og afhøvlet, ludbehandlet og til sidst sæbebehandlet. Der er dampet tapet af i hele huset og opsat nyt glasvæv og derefter malet. Desuden er der lagt klinker i bryggers, entré og køkken og bryggersgulvet er desuden brækket op og isoleret. I soveværelset har jeg fået en tømrer til at bygge walk-in-closet, hvilket er blevet super fedt
Er så glad for mit helt eget hus og faktisk også ret stolt over, at jeg alene har været i stand til at købe det til Laura og jeg

Det ser rigtig flot ud.. Men må jeg sige noget... pas nu på med at sætte billeder ud som alle kan se, via google, med PH lamper og dyre møbler...
hilsen en der har haft indbrud et par gange!
Anmeld