Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Jeg har stemt billede 1 - der er lidt med de farver som jeg godt kan lide
Jeg har stemt billede 1 - der er lidt med de farver som jeg godt kan lide
Syntes også nr. 2 er blevet lidt for mørk
LouiseVous skriver: Inden du giver en a dem væk, så har du godt opdagede det ikke er samme fødselsdato der er på, ikk??
Inden du giver en a dem væk, så har du godt opdagede det ikke er samme fødselsdato der er på, ikk??
Jo det har jeg.. Dette er dog også kun prøver
Musse21 skriver: Har lavet disse to billeder på lærred som skal bruges til dåbs gave. Spørgsmålet er så hvad ville i vælge hvis i overhovedet ville blive glad for at få sådan et i dåbs gave.
Har lavet disse to billeder på lærred som skal bruges til dåbs gave.
Spørgsmålet er så hvad ville i vælge hvis i overhovedet ville blive glad for at få sådan et i dåbs gave.
De er vildt søde ..Nummer 2 ..
Musse21 skriver: Jo det har jeg.. Dette er dog også kun prøver
LouiseVous skriver: Godt, super øv at komme med en gave med forkert data
Godt, super øv at komme med en gave med forkert data
Det er nemlig rigtigt.. Det er også en anden bruger der havde lagt mærke til det
Musse21 skriver: Det er nemlig rigtigt.. Det er også en anden bruger der havde lagt mærke til det
Den første af dem sys den er supersød ville da selv blive glad for det hvis vi havde mulighed for at hænge sådan noget op herhjemme
Har stemt nr. 2. Synes der "sker" for meget på billede 1
Vi fik selv et personligt billede i dåbsgave, med fødselsdata skrevet ind i et lille digt. Jeg blev så rørt, at jeg liiige måtte tørre et par tårer væk
Synes begge er rigtig fine, men kan bedst lide billede nummer 1.
Jeg ville blive utrolig glad hvis det var mig der fik sådan et billede til mit barn, elsker personlige ting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128