Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har stemt billede 2, da jeg elsker den lilla og storken ! Nej, hvor jeg sys de er fine, sådan en ville jeg blive glad for at få!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har stemt nr 1 - synes den ville være rigtig sød inde på et pige værelse og ja bare mere mig gheh ..
Musse21 skriver: Har lavet disse to billeder på lærred som skal bruges til dåbs gave.
Har lavet disse to billeder på lærred som skal bruges til dåbs gave.
Jeg ville blive rigtig glad for sådan et billede. De er fine begge to, men jeg kan bedst lide nummer 1
Mutti2B skriver: De er rigtig søde begge to. Undrer mig bare lige over at datoen ikke er den samme på begge billeder?
De er rigtig søde begge to. Undrer mig bare lige over at datoen ikke er den samme på begge billeder?
Hehe det kan jeg godt forstå Billede nr. 2 er det første jeg lavede som en prøve og der havde jeg ikke de rigtige data så skrev det som jeg huskede..
HeidiØ skriver: Jeg har stemt billede 2, da jeg elsker den lilla og storken ! Nej, hvor jeg sys de er fine, sådan en ville jeg blive glad for at få!!
Hvor er det dejligt med sådan en god respons
FruStolpe skriver: Jeg ville blive rigtig glad for sådan et billede. De er fine begge to, men jeg kan bedst lide nummer 1
Mange tak for hjælpen
Babyklar skriver: jeg har stemt nr 1 - synes den ville være rigtig sød inde på et pige værelse og ja bare mere mig gheh ..
Musse21 skriver: Hehe det kan jeg godt forstå Billede nr. 2 er det første jeg lavede som en prøve og der havde jeg ikke de rigtige data så skrev det som jeg huskede..
Mutti2B skriver: Åh, pyha da. Jeg fik helt ondt i maven for det øv hvor ville det være ærgeligt hvis det var en fejl. Jeg håber de bliver glade for det. Jeg ville selv elske at få en personlig gave og især hvis det var af en der var lige så dygtig som dig
Åh, pyha da. Jeg fik helt ondt i maven for det øv hvor ville det være ærgeligt hvis det var en fejl. Jeg håber de bliver glade for det. Jeg ville selv elske at få en personlig gave og især hvis det var af en der var lige så dygtig som dig
Hvor er det bare pænt sagt.. Siger mange tak
har stemt 1.
men kan rigtig godt li motivet på 2'eren... der er bare somom der mangler noget... noget farve eller en sol/sky eller noget...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128