Hm føler mig altså stadigvæk gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

christina92

Camillos skriver:

... Jeg bløder endnu, men ikke rigtig menstrations blødning som jeg plejer, brysterne er endnu ømme og jeg har sådan en kvalme idag.. 

Godt jeg skal til Gyn i morgen, skal bare lige have overstået min arbejds dag. 

Jeg tøver lidt med at teste i morgen tidlig, testede sidst i fredags, hvilket resulterede i 2 posetive test, dog lidt efter tidsrammen... 

Man aner ikke om man er købt eller solgt.. eller om der overhovedet er noget... JEG hader virkelig alle de tanker der går igennem mit hoved, og alle de følelser i min krop... 

Åhh hvor er det bare noget bøvl! Jeg håber du får en masse svar i morgen og at du går der fra som en lette kvinde en masser af nyt håb

Du skal vide du er i mine tanker hele dagen i morgen og jeg vil vente spændt på at høre hvordan det er gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Camillos

christina92 skriver:

Åhh hvor er det bare noget bøvl! Jeg håber du får en masse svar i morgen og at du går der fra som en lette kvinde en masser af nyt håb

Du skal vide du er i mine tanker hele dagen i morgen og jeg vil vente spændt på at høre hvordan det er gået

hvor er du sød ... Tak søde, jeg skal nok komme med en Update... Ja det er sku noget bøvl.. men der er ingen der har sagt det hele skulle være nemt for alle... 

Hader bare de her perioder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.