Hm føler mig altså stadigvæk gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Camillos

... Jeg bløder endnu, men ikke rigtig menstrations blødning som jeg plejer, brysterne er endnu ømme og jeg har sådan en kvalme idag.. 

Godt jeg skal til Gyn i morgen, skal bare lige have overstået min arbejds dag. 

Jeg tøver lidt med at teste i morgen tidlig, testede sidst i fredags, hvilket resulterede i 2 posetive test, dog lidt efter tidsrammen... 

Man aner ikke om man er købt eller solgt.. eller om der overhovedet er noget... JEG hader virkelig alle de tanker der går igennem mit hoved, og alle de følelser i min krop... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Camillos

Camillos skriver:

... Jeg bløder endnu, men ikke rigtig menstrations blødning som jeg plejer, brysterne er endnu ømme og jeg har sådan en kvalme idag.. 

Godt jeg skal til Gyn i morgen, skal bare lige have overstået min arbejds dag. 

Jeg tøver lidt med at teste i morgen tidlig, testede sidst i fredags, hvilket resulterede i 2 posetive test, dog lidt efter tidsrammen... 

Man aner ikke om man er købt eller solgt.. eller om der overhovedet er noget... JEG hader virkelig alle de tanker der går igennem mit hoved, og alle de følelser i min krop... 

op

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Camillos skriver:

op

Øv hvor er det rigtig træls

Har desværre ingen gode råd til dig, men er dog glad for at høre at det allerede er i morgen at du skal til gyn, så skal du da ikke gå i evigheder og vente på at finde ud af hvad der sker derinde

Anmeld

15. januar 2012

l.kjoeller

og håber på en positiv update

Anmeld

15. januar 2012

Camillos

Nessie skriver:

Øv hvor er det rigtig træls

Har desværre ingen gode råd til dig, men er dog glad for at høre at det allerede er i morgen at du skal til gyn, så skal du da ikke gå i evigheder og vente på at finde ud af hvad der sker derinde

Tak .. Ja jeg håber bare hun vil gøre noget ved det lige kigge på mig engang, ved du om de kan se noget ved Gu når man bløder?  Jeg ved hun har en scanner.. 

Anmeld

15. januar 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

og håber på en positiv update

Tak  Tror nu ikke det ender op i noget posetivt.. det mest posetive jeg kan se lige nu er at jeg slet ikke er Gravid  og jeg kan komme i behandling .. men ved det virkelig ikke.. 

Anmeld

15. januar 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

Tak  Tror nu ikke det ender op i noget posetivt.. det mest posetive jeg kan se lige nu er at jeg slet ikke er Gravid  og jeg kan komme i behandling .. men ved det virkelig ikke.. 

bliver rart at få noget afklaring hvertfald så ikke man skal gå og blive så forvirret

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Camillos skriver:

Tak .. Ja jeg håber bare hun vil gøre noget ved det lige kigge på mig engang, ved du om de kan se noget ved Gu når man bløder?  Jeg ved hun har en scanner.. 

Jeg tror da at hun vil kunne se om der er begyndelsen på en graviditet, og slimhinden må jo også give hende et bud på hvad der foregår derinde, men et foster skal nok være lidt større før det kan ses.

Ved ikke lige hvor langt henne man skal være før de kan se noget, hvis den sidder udenfor livmoderen.

Anmeld

15. januar 2012

Camillos

Nessie skriver:

Jeg tror da at hun vil kunne se om der er begyndelsen på en graviditet, og slimhinden må jo også give hende et bud på hvad der foregår derinde, men et foster skal nok være lidt større før det kan ses.

Ved ikke lige hvor langt henne man skal være før de kan se noget, hvis den sidder udenfor livmoderen.

Nej det er mega forvirrende.. Men jo jeg ville være 5 + 5 henne nu .. ifølge termins beregneren fra sidst jeg havde mens .. Så .. men det er jo ikke til at sige noget som helst med den krop jeg render rundt med... Men tak for Svar 

Anmeld

15. januar 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

bliver rart at få noget afklaring hvertfald så ikke man skal gå og blive så forvirret

ja helt bestemt ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.