Natputteri,legeplads,se tegnefilm,lege,sørge for bad ect.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

Anonym trådstarter

I lyder så heldige med jeres mænd. Føler virkelig jeg har trukket en nitte lige nu.. Håber i ved hvor heldige i er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Lullaby

Vi har 2 så vi tager en hver når de skal sove. Han læser og putter den ene og jeg gør den anden og så skiftes vi dagen efter
Om morgenen er jeg den der er mest frisk og mest organisatorisk så det er mig der pakker deres tasker og lægger tøj frem (han finder bare noget der slet ikke matcher så det er bare min forfængelighed der spiller ind for han vil gerne). Han sætter morgenmad over og rer deres hår om morgenen, jeg får dem i tøjet og giver dem morgenmaden. Han afleverer for det meste og jeg henter. Han starter badet og får dem derop, jeg tager dem op igen og giver dem håndklæder på. Da vi havde blebørn skiftes vi til at skifte ble. Også puha-bleerne. Hvis ungerne skal have fletninger er det mig der gør det, han kan sagtens give dem hestehaler men er så bange for lus så jeg sørger oftest for at de har fletninger.
Mht legeaftaler, skiftes vi til enten at være hjemme eller hente/aflevere.
Legepladsen gør de selv men vi går begge ture og hygger med dem.

Anmeld

15. januar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg gør alt her hjemme min mand røre intet med mindre jeg ber ham om det. Jeg er pt ledig og min mand arbejder så synes det er ok for nu. Men hvis jeg havde et job ville jeg nok kræve meget mere fra ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.