Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamin09 skriver: He he, har også tit tænkt på om mine forældre har fået byttet om på vores navne da vi var babyer
He he, har også tit tænkt på om mine forældre har fået byttet om på vores navne da vi var babyer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tvillingemor90 skriver: Den bekymring havde jeg også - tjekkede lige om personnummer og navn passede inden barnedåben hehe
Den bekymring havde jeg også - tjekkede lige om personnummer og navn passede inden barnedåben hehe
Enæggede tvillinger burde få deres navn skrevet under foden med blæk der holdte min 2,5år, er minimun indtil de selv kunne fortælle deres navn
Benjamin09 skriver: Enæggede tvillinger burde få deres navn skrevet under foden med blæk der holdte min 2,5år, er minimun indtil de selv kunne fortælle deres navn
genialt....
På hospitalet måtte vi få den vejet, da de havde mistet deres båmd om foden.. og vi kunne ikk kende forskel... gud jeg følte mig som en dårlig mor...
twinny skriver: genialt.... På hospitalet måtte vi få den vejet, da de havde mistet deres båmd om foden.. og vi kunne ikk kende forskel... gud jeg følte mig som en dårlig mor...
Hi hi. Sikke noget, godt de ikke også havde samme vægt
Benjamin09 skriver: I går skulle min tvillingesøster hente min søn i dagplejen, og da jeg kom hjem spurgte jeg hvem der havde hentet ham i dag, hvortil han svarede mor. Selv mens min søster og jeg sad i samme rum blev han ved med at holde på at det var mor der havde hentet ham. Har i andre "enæggede tvillinge" forældre også oplevet at jeres poder ikke kunne kende forskel?
I går skulle min tvillingesøster hente min søn i dagplejen, og da jeg kom hjem spurgte jeg hvem der havde hentet ham i dag, hvortil han svarede mor. Selv mens min søster og jeg sad i samme rum blev han ved med at holde på at det var mor der havde hentet ham.
Har i andre "enæggede tvillinge" forældre også oplevet at jeres poder ikke kunne kende forskel?
I ligner altså også virkelig meget hinanden søde
Benjamin09 skriver: Hi hi. Sikke noget, godt de ikke også havde samme vægt
jaah så havde den ikk været god..
Mor-til-asta-09 skriver: I ligner altså også virkelig meget hinanden søde
He he, så længe jeg syntes at min søster er pæn, så gør det heller ikke noget at folk siger jeg ligner hende, selvom jeg ikke selv mener det
Benjamin09 skriver: He he, så længe jeg syntes at min søster er pæn, så gør det heller ikke noget at folk siger jeg ligner hende, selvom jeg ikke selv mener det
Ha ha ha
Benjamin09 skriver: Jeg havde godtnok fortalt at det var hende der kom og hentede ham, men tror nok at de ville kunne kende forskel. Her er lige et par billeder af os fra mit bryllup i 2008 Syntes faktisk ikke selv at vi ligner hinanden ret meget længere, men var som snydt ud af næserne på hinanden som små
Jeg havde godtnok fortalt at det var hende der kom og hentede ham, men tror nok at de ville kunne kende forskel.
Her er lige et par billeder af os fra mit bryllup i 2008
Syntes faktisk ikke selv at vi ligner hinanden ret meget længere, men var som snydt ud af næserne på hinanden som små
Jeg synes nu at I ligner hinanden ret meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128