Til jer der selv er enæggede forældre eller kender nogle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.320 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

I går skulle min tvillingesøster hente min søn i dagplejen, og da jeg kom hjem spurgte jeg hvem der havde hentet ham i dag, hvortil han svarede mor. Selv mens min søster og jeg sad i samme rum blev han ved med at holde på at det var mor der havde hentet ham.

Har i andre "enæggede tvillinge" forældre også oplevet at jeres poder ikke kunne kende forskel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Happiness

Min mor er enægget tvilling. Jeg har flere gange i min barndom forvekslet dem... Det kan jo være svært med sådan små størrelser, når der er en som ligner mor så meget

Anmeld

14. januar 2012

Benjamin09

Happiness skriver:

Min mor er enægget tvilling. Jeg har flere gange i min barndom forvekslet dem... Det kan jo være svært med sådan små størrelser, når der er en som ligner mor så meget

He, ja det må ikke være nemt. Men han har nu aldrig taget fejl før, og jeg syntes ikke selv at vi ligner hinanden så meget længere

Anmeld

14. januar 2012

Guldimaven

Jeg aner ikke om det kan sammenlignes..  Men jeg har enæggede lillesøstre, og har altid kunne kende forskeld..

Anmeld

14. januar 2012

Maja_4000

Kender ikke til det , men synes det er lidt sjovt Hehe .. Kan pædagogerne se forskel ? Eller vidste de , at det var din søster som kom ?

Anmeld

14. januar 2012

raca

mine børn har ALDRIG forvækset min mand og hans bror... og de er enæggede. de har kunne se forskel siden før de har haft sprog.

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

thi hi hvor sjovt...og kært... har du ikke et billede hvor i begge er på... vil da gerne se jer...

Anmeld

14. januar 2012

Tvillingemor80

Er ikke selv enæggede, men mine piger er. Og det er så svært at se forskel på dem, selvom jeg kender dem ud og ind

Anmeld

14. januar 2012

Benjamin09

Maja_4000 skriver:

Kender ikke til det , men synes det er lidt sjovt Hehe .. Kan pædagogerne se forskel ? Eller vidste de , at det var din søster som kom ?

Jeg havde godtnok fortalt at det var hende der kom og hentede ham, men tror nok at de ville kunne kende forskel.

Her er lige et par billeder af os fra mit bryllup i 2008

Syntes faktisk ikke selv at vi ligner hinanden ret meget længere, men var som snydt ud af næserne på hinanden som små

Anmeld

14. januar 2012

Benjamin09

Tvillingemor90 skriver:

Er ikke selv enæggede, men mine piger er. Og det er så svært at se forskel på dem, selvom jeg kender dem ud og ind

He he, har også tit tænkt på om mine forældre har fået byttet om på vores navne da vi var babyer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.